Review – Miss Sporty set van Action

2014-11-30 17.30.15

Als je hier voor het is bent kan je misschien dit stukje tekst overslaan, maar je mag natuurlijk ook doorlezen. Dit is het eerste artikel op deze blog, want ik heb al die tijd ergens anders artikels geschreven. Allereerst onder deze naam op een andere site, na drie maanden ben ik van naam veranderd en ben ik gaan bloggen op wordpress. Ik was alleen toch niet tevreden met de nieuwe naam en besloot weer terug te gaan. Wel wilde ik graag op wordpress blijven, vandaar dat ik nu ben waar ik ben hier op fashionxcreatures.wordpress.com. Als je meer informatie wilt over mij kan je dat vinden aan de rechter zijde.

Vorige week schreef ik een artikel met een aantal low budget tips (deze kan je vinden door hier te klikken). Onder andere had ik het toen over de Miss Sporty set van de action waar ik nu een review over heb gemaakt. Hopelijk vinden jullie het leuk, dus lees maar snel veder!

2014-11-30 17.29.10

Het setje is per twee verpakt en er zijn allerlei verschillende. Echt heel leuk, zelf koos ik dus het setje met licht roze nagellak en een paarse oogschaduw. Ik vind de nagellak van Miss Sporty altijd mooie kleuren hebben en deze vond ik ook zeker erg mooi. Vervolgens kan een paarse oogschaduw altijd van pas komen toch?

Nagellak

De nagellak is een hele lichte kleur en ik ben er erg blij mee. Het aanbrengen ging eerst niet zo heel soepel, vaak zit er te veel op de kwasten dus ik had er wat af gehaald, vervolgens werd het niet heel mooi op mijn nagels, toen ik de kwast nog een keer terug deed en vervolgens meteen op mijn nagels werd het resultaat meteen beter. De nagellak droogt gewoon terwijl ik een aantal artikels schreef. Op de verpakking staat dat hij 10 dagen blijft zitten, dat maakte hij helaas niet waar, na een week was hij er af maar dat kan ook komen door me stage want de week er voor braken al me nagels namelijk af af… Veder ben ik dus erg tevreden over dit product. Voor wie kraag de nagellak ook zou willen, ik heb even een foto gemaakt zodat je op naam kan zoeken.

2014-11-30 17.29.572014-12-06 18.52.462014-12-06 18.49.38

Oogschaduw

Ook hebben we nog de oogschaduw, dit is een licht paarse kleur waar ik tot nu toe nog niet zo goed weet wat ik er mee moet. Ik wil binnenkort een w7 palette te kopen en misschien kan ik dan veder met deze kleur. Toch vond ik hem mooi en ik heb hem ook even voor jullie swatch gemaakt, je moet hem wel even twee keer aanbrengen wil de kleur goed overkomen veder vind ik het een mooi product.

2014-11-30 17.30.042014-12-06 18.55.452014-11-30 17.31.06

Geef een reactie

