Oh kom maar eens kijken …

 

 

 

Vorige week is sinterklaas weer vertrokken naar Spanje. Zoals veel nederlanders heb ik dit traditioneel gevierd op 5 december. Mijn nichtje is 3 en gelooft dus nog hevig in sinterklaas. De oudere mensen hebben lootjes getrokken en als je wilt weten wat ik heb gekregen zal ik maar snel doorlezen.

We hadden om half 7 afgesproken en natuurlijk waren wij als eerste. Om 7 uur was iedereen er en na een beetje bijgepraat te hebben zijn we om half 8 maar eens begonnen met uitpakken, iedereen had een cadeautje met een gedichtje en ze hadden voor me nichtje ook nog twee cadeautjes er bij gedaan met gedicht, ik mocht haar helpen met uitpakken zo lief. Zelf kreeg ik natuurlijk ook nog een cadeautje. Zoals gewoonlijk bij lootjes trekken weet ik bij het trekken van me lootje al wie mij heeft, namelijk wie ik zelf ook heb, dat is echt al meerdere keren gebeurt namelijk. Ik heb van me zus capsules gekregen om mijn haar te beschermen tegen de hitte, ze is voor mij namelijk bezig met het zoeken van een goede stijltang. Ik ben er erg blij mee en hoop er binnenkort een review over te schrijven.

2014-12-06 18.26.332014-12-06 18.27.19

Toen we klaar waren hebben we nog even moeten wachten want jaa sinterklaas zou nog een keer terug komen voor de rest het was zo veel dat hij in de middag al wat had gebracht (onze cadeautjes) en de rest kwam in de avond. Om 8 uur zou hij komen, maar sinterklaas had het druk en het duurde eventjes wat langer. Uiteindelijk kwam hij dan toch me nichtje was helemaal stijf van de spanning maar heeft hem wel een handje gegeven en voor hem gesprongen, na een gesprek met Esmee is hij weer weggegaan en mocht me nichtje alles uitpakken, omdat ze best moe was ondanks dat ze van 3 tot 5 had liggen slapen. Zelf zijn wij nog tot een uur of 11 gebleven ik was heel moe maar kreeg me ouders maar niet mee naar huis…

Wat heb jij gedaan met sinterklaas?

liefs,

 

 

Geef een reactie

