Picture gallery of The Week #6

2014-12-13 19.15.23

Afgelopen week ben ik weer naar school geweest wat ook betekend dat ik weer wat meer tijd heb voor andere leuke dingen. Afgelopen week had ik een verjaardag, ik heb weer een keertje gelezen na een lange tijd en een aantal schoolopdrachten als een presentatie en een monoloog. Lees snel veder!

2014-12-07 18.47.04

Zondag was me zus jarig dus in de avond even een lekker plakje stroopwafel cake met slagroom op.

2014-12-08 21.05.14

 

Maandag heb ik heel de ochtend voor niks op school gezet en in de avond heb ik weer eens een boek uit de kast getrokken, hopelijk hou ik het vol om dit elke avond even te doen.

Van dinsdag heb ik geen foto, ik had die dag alleen een Engels monoloog.

2014-12-10 13.08.02

 

 

Woensdag kreeg ik op me stage een kleinigheidje voor de kerst, heel leuk!

2014-12-11 15.03.32

Donderdag ben ik wezen winkelen voor een paar cadeautjes en heb ik met boodschapjes doen appels gehaald. Die zelfde ochtend zag ik namelijk een video om een zwaan te maken dus dat heb ik even uitgeprobeerd. Ook had ik oudhollandse Koek & cake gebakken die was heerlijk!

2014-12-12 12.13.302014-12-12 19.52.01

Vrijdag ochtend maakte ik deze foto op snap die vond ik wel erg leuk. Veder was het een rustige dag die zich vooral binnen afspeelde want buiten was het veelste nat. In de avond heb ik lekker film gekeken op de bank met pringles!

 

2014-12-13 09.40.06

Ik heb gewerkt van 9 tot 5 en ik had nog kerst gebak nodig voor volgende week, dus stuurde ik deze foto even naar me vrienden of ze een keuze wilde maken. Na het het werk ben ik nog even bezig geweest met me blog en toen me bedje in gekropen.

Hoe zag jouw week er uit?

liefs,

 

6 gedachtes over “Picture gallery of The Week #6

Geef een reactie

