Een gezellig babbeltje

Deze week zit het niet mee met het schrijven van artikels, ik ben echt totaal inspiratieloos. Zo is dat dus ook te merken in mijn artikelen. Afgelopen dinsdag had ik al een tag gedaan en ik wilde dus vandaag wel iets anders doen. Zo leek het me leuk gewoon een lekker lang stuk te schrijven over verschillende leuke dingen of misschien minder leuke dingen. Dat zullen jullie zo wel lezen.

Eigenlijk wilde ik nog een video opnemen maar daar heb ik nog niet echt de tijd voor gehad, maar misschien lukt het me voor zaterdag of volgende week nog een video te maken. Zoiezo ga ik volgende week nog een shoplog opnemen van december. Dan hebben jullie nog iets leuks te kijken rond te kerst dagen.

Misschien dat komende zondag er geen artikel zal verschijnen omdat ik dus niets heb om over te schrijven. Ik had wel iets alleen ik ben niet zo slim bezig geweest. Ik heb dus pas een boekje gekocht voor aantekeningen en ideeën schrijf ik dus alleen de titel op die in me hoofd zat zo van het idee onthou ik wel, nou niet dus die ben ik vergeten. Dus sorry als er geen artikel is zaterdag…

Ik vroeg me trouwens af hebben jullie nog goede voornemens het nieuwe jaar? Hier komt denk ook een idee uit merk ik nu, hihihi maar jullie zien binnenkort wel wat dat zal zijn. Ik heb er wel een aantal, zo wil ik meer gaan lezen al wisten jullie dat misschien al. Dit lukt trouwens nog niet echt…

Hopelijk vonden jullie zo’n verhaaltje even leuk als opvulling van vandaag. Oh ik zal nog even mijn doel met jullie delen, mijn doel is deze week 100 bezoekers te halen (elke dag minstens 15) zelf denk ik dat ik het wel haal, maar hopelijk worden het er meer. Hier kunnen jullie natuurlijk hartstikke makkelijk mee helpen door de link met iedereen te delen ons op facebook en twitter te volgen en de berichten te delen en zorg dat mensen mijn blog bezoeken.

Hartstikke bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

liefs,

Alle afbeeldingen komen van Weheartit

3 gedachtes over “Een gezellig babbeltje

  1. Femke zegt:

    Ik denk dat we allemaal wel een keertje hebben dat we niet weten wat we kunnen schrijven. De ene week zit ik vol met ideeen en moet ik mijzelf inhouden dat ik er niet 3 op een dag plaats en de volgende dag ben ik leeg haha. Zoals je net zei; de ideeen komen uiteindelijk vanzelf 🙂 Schrijf bijvoorbeeld een verhaaltje over je mooiste kerstherinneringen, hoe jij je ready maakt voor kerst of inderdaad jouw plannen voor 2015 en hoe je die denkt te kunnen waarmaken 🙂 Leuke blog! X

    Like

  2. Eva zegt:

    Je hoeft je niet te excuseren joh! Vergeet niet dat je niet ‘moet’ bloggen. Je schrijft geen artikelen om een schema te vullen maar omdat je het idee hebt dat je ze wil schrijven! 🙂 Als een uitlaatklep ipv als een baan 😀

    Like

Geef een reactie

