All I want for christmas

Je zal dit waarschijnlijk niet voor het eerst zien, een blogger die een artikel schrijft over dingen die hij-zij graag zou krijgen met de kerst. Zo heb ik ook besloten om een artikel te schrijven over de dingen die ik graag zou krijgen. Misschien zien jullie er ook nog iets leuks tussen.

Luchtjes

Vorig jaar kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuw luchtje van mijn vader met een wat hogere prijs classe, namelijk Lady Million van paco rabanne. Deze is al weer een tijdje op en ik wilde graag weer een nieuw luchtje uit deze prijs classe. Toen ik laatst de luchtjes van Paco Rabanne ging vergelijken dus Lady million en de nieuwe Lady million eau my gold vond ik de nieuwe lekkerder en die zou ik dus erg graag krijgen. Nou weet ik toevallig dat deze ook onder de boom ligt, ik heb hem afgelopen week met mijn moeder gehaald en ik heb de helft mee betaald van een cadeau bon die ik nog had.

Make-up

Ik wil al een langere tijd een W7 palette, ik heb er namelijk al een hoop over gelezen. Ook wil ik graag de miss manga mascara van l’oreal paris. Hij lijkt me ontzettend fijn en erg goed geschrikt voor mijn wimpers.

Cadeaubonnen

Ik ben gek op cadeaubonnen, je kan er lekker zelf iets leuks van kopen. Dit jaar zie ik graag een bon van winkels als Kruidvat, etos, h&m, The Body shop en ook hema is welkom. Dan kan ik weer een hoop mooie dingen van halen zo als een leuke flaphoed, nagellak of een nieuwe scrub!

Wat zie jij graag onder de boom dit jaar?

liefs,

Geef een reactie

