Picture gallery of the week #7

2014-12-21 11.55.27

Afgelopen week was weer eens een leuke week. Ik deed deze weeks iets gezelligs met me ouders, ik ging naar school & stage zoals elke week en ik heb een hele gezellig avond gehad met me vrienden! Lees snel veder voor meer.

IMG_8953.JPGIMG_8951.JPG

Zondag zag er eerst uit als een luie dag, tot mijn moeder zei dat ze even naar Den Haag wilde en natuurlijk ga ik dan met haar mee! We hebben op een terrasje gezeten met ze 3e en iik had een lekkere warme chocolade melk! Den Haag betekend ook bijenkorf en dat betekend een giga kerst boom! Die moest even op de foto.

2014-12-14 17.07.51

Maandag heb ik deze shampoo uitgeprobeerd, de test op de site van l’oreal raadde mij deze aan en ik was wel benieuwd, een review volgt binnenkort.

2014-12-16 07.41.47

Dinsdag ochtend was ik al weer lekker vroeg in het donker onderweg naar school. Hopelijk is dit na de vakantie niet meer zo want het versuft heel erg zo in het donker op de fiets.

Woensdag ben ik de hele dag op me stage geweest en ben ik dan ook vroeg in slaap gevallen omdat ik zo moe was. Ik heb geen foto gemaakt deze dag..

2014-12-18 17.36.12

Donderdag ben ik met mijn moeder uit school naar de Bogaard geweest (Rijswijk), even iets geruild voor me nichtje en nog ik zag nog wat nieuws voor me nichtje ook een leuke k3 jurk. Daar hebben we nog een kinder panty voor gekocht bij de v&d waar ik zag dat een hoop spellen te koop waren voor 5 euro en ik nog een spel mee nam voor mijn vriendin.

2014-12-19 17.17.07

Vrijdag had ik maar 1 uurtje rekenen daarna heb ik thuis 4 afleveringen van gossip girl gekeken.

2014-12-20 22.13.37

Zaterdag heb ik in de ochtend nog wat kleine cadeautjes gekocht voor onder de boom, daarna ben ik wezen werken en in de avond heb ik met mijn vrienden groepje Sinter-kerst en nieuw gevierd Dit was echt super gezellig!

4 gedachtes over “Picture gallery of the week #7

  1. Roos zegt:

    Let je de volgende keer wel erop voordat je een post plaatst. Of er geen spellingsfouten inzitten.
    Dit komt onproffesioneel over en brengt verwarring bij het lezen.
    “De test op de site van loreal rade”: raadde.
    Groetjes 😉

    Like

Geef een reactie

