Leuk om te weten

Laatst was ik opzoek naar een winkel waar ik een afbeelding op pasfoto formaat kon afdrukken. Toen kwam ik tot de ontdekking dat je bij de kruidvat stickers kan laten maken van jou foto’s! Super toff toch? Dit leek mij leuk om met jullie te delen en zo heb ik nog meer leuke en handige dingen gevonden die je kan doen. Lees snel veder!

Allereerst deed een vriend van mij een ontdekking, toen zijn wifi een keer uit viel. Je krijgt dan natuurlijk in beeld dat je geen internet verbinding hebt. Zoals je op de afbeelding hier onder ziet.

2014-12-17 20.55.26

Maar het gaat nu even om de dino op deze pagina, altijd dachten wij dat dit niets bijzonders was.

2014-12-17 20.55.30]

Maar niets was minder waar, wanneer je namelijk je spatie in drukt, veranderd je saaie dino in een spelletje!

2014-12-17 20.55.38

Het is dus de bedoeling dat je de boompjes ontwijkt door er overheen te springen. Ik kan je vertellen dat het simpeler klinkt als dat het is. Ook heeft het spel een redelijk verslavende werking. Voor als je dit al wist, sorry maar ik vond dit echt een leuke ontdekking!

Ook kwam ik er dus achter dat je bij kruidvat je eigen stickers kan laten printen. Super leuk! Ik wilde graag een foto op pasfoto formaat printen maar dit is ook prima! Het kan vanaf 1,99 en je kan zelf je foto’s kiezen die je wilt gebruiken. De link vind je door hier te klikken. Je kan kiezen tussen het aantal stickers en meerdere foto’s uitzoeken. Ga ik zeker een keertje doen! Ook kan je bij kruidvat nog andere foto’s printen maar dat wist je vast al.

Vind je dit leuk om te weten? Weet jij ook nog iets leuks?

Laat het weten in een reactie!

Liefs,

Een gedachte over “Leuk om te weten

Geef een reactie

