Mijn goede voornemens

Het einde van de 12e maand nadert en dat betekend ook het einde van het jaar. Zoals een hoop mensen heb ik ook mijn goede voornemens gehad voor het afgelopen jaar en die neem ik vandaag even met jullie door. Het waren er dan niet veel maar ik heb ze wel behaald. Ook zal ik even mijn nieuwe goede voornemens voor het komende jaar noteren.Allereerst beginnen we met het afgelopen jaar. Ik had namelijk de volgende goede voornemens:

  • Me examens halen
  • Ontdekken wat ik nou echt leuk vind om te doen
  • Afvallen (lekker clishé)

Me examens halen

Me examens heb ik gehaald, ik een keer en daar ben ik dan ook heel blij mee! Ik heb er hard voor gewerkt en heb alles er uit gehaald wat nodig was! Ik ben ook erg trots op me zelf dat ik het gedaan heb! Ik heb het nu op het mbo ook erg naar me zin en daar ben ik blij mee.

Ontdekken wat ik nou echt leuk vind om te doen

Ik heb eigenlijk nooit echt een hobby gehad, ik vond een hoop dingen leuk. Als mensen er naar vroegen zei ik altijd maar “muziek luisteren & dansen” Niet dat ik het niet leuk vind maar ik weet sinds dit jaar dat ik het geweldig vind om te schrijven en dat allemaal door mijn blog! Ik vind het super leuk allemaal artikels te schrijven voor jullie over dingen waar ik om geef.

Afvallen

Dit is echt iets wat 70% van de vrouwen zegt volgens mij. Afvallen is voor mij dus ook een ding, ik was vorig jaar redelijk veel verloren helaas was dat er dus ook redelijk snel weer aan gekomen. Dit jaar heb ik dus een nieuwe poging gedaan, ik heb nog niet me doel behaald maar ik ga de goede kant op en ben weer lichter dan dat ik aan het begin van het jaar was. Dit is dus zeker iets wat ik door wil zetten, ik merk dat ik er me fijner door ga voelen.


Ook heb ik natuurlijk nieuwe goede voornemens die ik even op een rijtje zal zetten en zal toelichten

  • Rekenen examens maken & halen
  • Door gaan met bloggen en groter worden
  • Geld inzamelen voor serious request
  • afvallen

Rekenen examens maken & halen

Ik heb van mijn rekenen docent begrepen dat ik me reken examen al in mijn tweede jaar mag doen, dan hoef ik me derde jaar geen rekenen te volgen en kan ik me beter concentreren op vakken waar ik moeite mee heb. Want rekenen is iets waar ik niet veel tijd ik hoef te steken en ik ben er van overtuigd dat ik dat examens kan gaan halen.

Door gaan met bloggen en groter worden

Ik ben iemand die soms nog al makkelijk en snel kan opgeven, ik probeer dat dit jaar niet te doen. Ik zal door gaan met bloggen en proberen te zorgen dat ik echt een hoop mensen bereik. Ook zal ik misschien in de toekomst me inkomsten uit me blog gaan halen om leuke prijzen weg te kunnen geven! Maar dat duurt nog wel even hoor.

Geld inzamelen voor serious request

Eigenlijk is dat iets wat ik het liefste dit jaar al zou doen, alleen is dat een beetje laat nu. Volgend jaar wil ik dus een actie doen om geld in te zamelen en misschien dat een vriend me daar wel mee wil helpen wat die vertelde ook wel graag geld te willen inzamelen. Zo doe je namelijk iets goeds voor je mede mens en geeft het jou een goed gevoel dat je iets hebt gedaan voor een ander.

Heb jij nog goede voornemens?

liefs,

Geef een reactie

