Picture gallery of the week #8

2014-12-28 13.23.40

De eerste week van de kerstvakantie is altijd een drukke week, ik heb een hoop moeten werken maar heb ook fijne feest dagen gehad! Je ziet en leest het allemaal in het onderstaande artikel!

bdkbdksdj

Zondag had ik een rustige dag waar in in weinig heb uitgevoerd, ik had om 4 uur afgesproken met een vriendin. We zijn even de stad in geweest hebben bij de mac gegeten en zijn toen naar pak van mijn hart geweest.

2014-12-23 15.10.38

Maandag heb ik gewerkt en ben ik na me werk met mijn ouders naar Gooische Vrouwen 2 geweest, ik had me telefoon niet mee en heb geen foto’s gemaakt. Dus maakte ik thuis een foto van de muts die we kregen bij de cola.

shoplog december

Dinsdag was ik vrij en heb ik de hele dag gewerkt aan de video en aan verschillende artikels!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Woensdag ben ik na me werk met de familie naar Utrecht gegaan, omdat blijkbaar alle restaurants gesloten waren of de keukens dicht hadden wij kerst diner bestaande uit patat en snacks op de grond op station Utrecht… Een bijzondere ervaring was het zeker! En het mocht de pret zeker niet bederven. Als toetje koffie gehaald bij Starbucks en vervolgens naar de jaarbeurs voor Disney on ice!

IMG_9170.JPG

Donderdag heb ik thuis ontbeten en wat cadeautjes geopend gedurende de dag. Ik ben heel blij met me cadeautjes, in de avond heerlijk gegeten!

liefs,

IMG_9182.JPG

Vrijdag ben ik in de ochtend naar me vader gegaan, waar ik een heerlijk kerst diner had met het gezin! Super gezellig! In de avond weer naar huis gereden wegens de verwachte sneeuw.

2014-12-27 18.51.56

Ik moest om 10 uur werken tot 5 en ik ben daarna nog naar een verjaardag van me nichtje geweest. Ze had van iemand een aapje gehad echt super leuk!

Een hele leuke week dus!

Hoe was jou week?

Een gedachte over “Picture gallery of the week #8

Geef een reactie

