Disney on ice

Zoals jullie misschien afgelopen zondag al lazen ben ik naar Disney on ice geweest met de familie.  Het was echt een super ervaring en die zal ik hier met jullie delen. Er mochten namelijk foto’s worden gemaakt voor eigen gebruik. Ik verdien geen geld met me blog dus vind dat ik dit gewoon hier met jullie mag delen. Lees snel veder hoor!

Eigenlijk valt er weinig te vertellen, de shop was prachtig! De schaatsers hebben zo veel talent ze doen het alsof het niets is wat ze doen. Dat is het voor hun waarschijnlijk ook niet maar alsnog. Allereerst was er een intro lied met verschillende schaatsers waar bij mickey, minni, pluto en donal duck op kwamen. Zij presenteerde de avond met verschillende optredens van andere Disney figuren. Bekijk maar snel de foto’s die ik voor jullie heb gemaakt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben erg trots op de foto’s die ik maate bij Ariel, maar ook die van Belle en het beest en Frozen zijn gaaf geworden!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze Disney film heb ik eerlijk gezegd nooit gezien, geen idee waarom eigenlijk. Wel herkende ik het verhaal. Ik ben erg trots op de rechter foto!

2014-12-24 20.30.272014-12-24 20.33.352014-12-24 20.28.56

Ik was zo slim op de camera niet op te laden, waar door de accu na een tijdje bijna leeg was, ik ben toen met me telefoon foto’s gaan maken omdat ik graag nog een mooie foto van olaf wilde maken met me camera. Toch ben ik blij met het resultaat van me telefoon!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En waar ik dus de hele avond op zat te wachten! FROZEN & mijn best buddy OLAF!

Het stuk is nog te zien in Amsterdam als het goed is tot 31 decmeber, als je mazzel hebt zijn er nog extra kaarten te koop!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

Liefs,

3 gedachtes over “Disney on ice

Geef een reactie

