Mijn kerst dagen

Zo hopelijk heeft iedereen zijn handen en vingers nog na vannacht. Ja, sorry maar ik vind vuurwerk zo gevaarlijk dat dit zeker iets waar ik me zorgen om maak zeker het illegale vuurwerk dat de laatste jaren sterk toe neemt! Vandaar mijn opening. Maar we gaan het niet over vuurwerk hebben, nee over mijn feestdagen en ik zal dus ook mijn cadeautjes met jullie delen! Ben je benieuwd? Lees dan snel veder!

Ik zal kerstavond maar overslaan want dat kan je allemaal lezen als je hier klikt. Toch even in het kort, ik ging op kerstavond naar disney on ice.

Op 1e kerst ochtend, bij het ontbijt kreeg ik me eerste cadeautje, dit was me luchtje van paco robanna die ik heb mee betaald. Na het ontbijt mocht kreeg nog iedereen een cadeautje en heb ik gedoucht en gingen we naar opa&oma. Toen we weer thuis kwamen had mijn moeder wat broodjes op tafel gezet en chipjes en hebben we de laatste cadeautjes uitgepakt, vervolgens ben ik achter me laptop gaan zitten en heb ik wat artikels gemaakt.

2014-12-25 18.04.42 2014-12-25 18.45.52

In de middag kwam nog iemand op bezoek en ook me tante kwam nog bij ons eten. Ik heb lekker een voorgerechtje gemaakt en mijn moeder de rest.

Een hele gezellige 1e kerstdag!

Ik kreeg ook nog GTA 5 voor me xbox, een set van de body shop & ik had voor me zelf nog een blauwe Essie nagellak gekocht! Foto’s vind je hier onder!

2014-12-25 20.16.07

Tweede kerstdag ging ik naar me vader. Ik dacht dat we met de hele familie gingen eten zoal we vaker doen rond de kerst, maar dat was dit jaar niet het geval. We waren gewoon met het gezin en mijn tante. Super gezellig was het wel. Ik ging met me vader nog wat kleine boodschapen doen en daarna lekker op de bank gelegen omdat ik me niet zo lekker voelde, probeerde te slapen maar dat ging niet. Om 5 uur haalde me vader me broer van zijn werk en me andere broer kwam ook, de rest was er om 4 uur al.

2014-12-26 18.10.33 2014-12-26 18.01.59

We hadden eerst lekkere zoetig heden op tafel als bananen soesjes, cake rolletjes, slagroom soesjes en kleine stukjes taart. Vervolgens gingen we rond een uur of 6 half 7 aan tafel. We hebben lekker gecourmet tot denk een uur of 8. We hebben toen op de bank cadeautjes uitgepakt.  Iedereen kreeg er twee, iets om te snoepen en een cadeaubon. Super leuk!

2014-12-26 20.47.28

Daarna heb ik me vader geholpen met het maken van een lekker toetje met ijs slagroom, drakenfruit, nog een fruitsoort en een soort puddinkje. Om half 12 heeft me vader me naar huis gebracht, er was sneeuw voorspeld en ik zou de volgende ochtend om 10 uur op me werk moeten zijn. Het leek ons handiger om dus voor de sneeuw al thuis te zijn.

Hoe was jou kerst?

liefs,

Een gedachte over “Mijn kerst dagen

Geef een reactie

