Picture gallery of the week #9

2015-01-04 11.17.28

Dit was de laatste week van de kerst vakantie, ik heb deze week niet huis doorgebracht maar in een prachtig huisje in Limburg. Ik heb een leuke week gehad en heb geprobeerd zo veel mogelijk foto’s proberen te maken. Hopelijk vinden jullie het weer leuk om een kijkje te krijgen in mijn leven.

2014-12-28 15.04.05

Zondag heb ik me koffer ingepakt voor een weekje weg en met me xbox spellen gespeeld.

2014-12-29 16.19.20

Maandag zijn we naar een huisje vertrokken in Valkenburg ik had mijn eigen badkamer en dat is dan meteen te zien aan de rommel…

2014-12-30 12.16.52

Dinsdag gingen we in de ochtend naar het drie landen punt. Hier moesten we geweest zijn volgens mijn moeder dus vandaar. Het is toch wel grappig dat ik die dag binnen enkele minuten in 3 landen ben geweest.

2014-12-31 13.53.54

Woensdag was het oud jaars dag, we gingen eerst lekker winkelen in Maastricht, ik ben helaas niet zo goed geslaagd, ik kocht alleen iets bij lush en sport shirtjes bij h&m. Daarna gingen we naar brusselse poort waar hakim & paul van Utopia olibollen verkochten. Hier hebben wij oliebollen gehaald.

2015-01-01 11.50.20

Donderdag was het nieuw jaars dag een dag waar op nog al weinig te beleven valt. Winkels zijn dicht, er is niks op tv dus ik besloot om een lekker bad te nemen met een lush bubble bar, waar ik nog een artikel over zal schrijven.

2015-01-02 18.54.30

Vrijdag zijn we naar huis gereden en heb ik daarna met me vriendin nog even in het dorp gelopen. We gingen op zoek naar een selfie stick en die waren uitverkocht of heel duur. Nu ga ik deze proberen bij de action.

2015-01-03 11.36.12

Zaterdag ging ik naar mijn nicht in Alphen aan den Rijn, we gingen winkelen en hebben films gekeken. Voor ik daar heen ging ging ik met mijn ouders even kijken voor een nieuwe bank.

Hoe was jou laatste week van je vakantie?

liefs,

4 gedachtes over “Picture gallery of the week #9

Geef een reactie

