Review lush bubble bar

2015-01-01 11.50.20

Na een lange tijd heb ik weer eens een review voor jullie. Vandaag start ik met een lush revieuw en ik zal de komende weken nog twee reviews voor jullie maken.

Ik heb al een hoop over lush producten gelezen maar nog nooit eerder echt uitgeprobeerd, waarschijnlijk door de redelijk hoge prijs. Nou ben ik afgelopen week in Maastricht even de lush in gelopen. In het vakantie huisje hadden we namelijk een bad en thuis niet, daarom leek het me wel even leuk een lush product te kopen voor in bad. Lees veder om te weten wat ik er van vond.Ik koos voor een kerst product, deze waren namelijk allemaal 50% afgeprijsd waar door ik het leuker vond om mee te nemen. Ik heb het voor nu bij een product gehouden. Ze hadden leuke dingen, een soort lolly’s en ballen die vol zaten met glitter. Ik koos vervolgens voor een pinguin die ik al meerdere malen langs had zien komen op lush instagram.

2015-01-01 11.50.43Zelf vind ik hem echt ontzettend schattig! Op de stikker stond beschreven dat ik hem moest verkruimelen onder stromend water, dit deed ik dus nadat ik eerst het bad een beetje vol had laten lopen. Ik vond het wel een beetje zielig om te doen hoor.

Ik vind de bubble bar niet extreem bijzonder en denk ook niet dat ik vaker een bubble bar als deze zal nemen, wel leek het me leuk om een keer een bubble bar met glitter te nemen of een ander lush product. Deze bubble bar koste eerst 5,75 en ik betaalde er 2,63 voor. Zeker een leuke afprijzing dus.

Wat is jou lievelingsproduct?

liefs,

6 gedachtes over “Review lush bubble bar

Geef een reactie

