Favorite series

Ik denk dat iedereen eigenlijk wel een serie kijkt, of het nou gtst is of The vampire diaries. Iedereen heeft wel zijn of haar favortite serie! Het leek mij eens leuk om die van mij met jullie te delen en ik ben dan ook benieuw welke serieus jullie kijken. Laten we gaan beginnen bij de gene waar ik het meest van kijk op het moment.

Gossip girl

Sinds ik gebruik maar van popcorn time kijk een Gossip girl, ik ben eigenlijk helemaal nog niet zo ver, dit komt omdat mijn popcorn time het een tijdje heel slecht gedaan heeft. Hij liep steeds vast en ik deed vaak heel lang over een aflevering. Op het moment dat ik dit artikel schrijf ben ik ook de serie aan het kijken. Ik ben op het moment in seizoen 1 aflevering 11 bezig. Al hoop ik wanneer jullie dit lezen in seizoen 2 te zitten.

The vampire Diaries

Ook dit is een serie die ik volgde, ik heb het al een langere tijd niet meer gekeken. Ik keek dit via een site waar door ik last kreeg van allerlei virussen. Als ik wat veder ben met gossip girl wil ik ook weer veder gaan met deze serie

Teen wolf 

Teen wolf is een serie die mij werd aangeraden en ik vind hem echt super! Ook deze heb ik door de problemen met me popcorn time een tijd niet gezien, ik dacht dat ik in aflevering 5 bezig van van het eerste seizoen.

Goede Tijden Slechte Tijden

Of ik het echt volg, nee dat niet. Ik keek vroeger op vrijdag avond alleen een aflevring toen ik klein was, ik denk dat ik toen 6 was. Vanaf me 12e heb ik de serie wel echt dagelijks gevolgd tot denk me 15e. Momenteel kijk ik het nog wel, maar ik zit er niet meer helemaal voor de tv om 8 uur. Vaak is het toeval als ik op de bank zit en het begin. Maar ik blijf dan wel zitten.

Wat ik jou lievelingsserie?

liefs,

2 gedachtes over “Favorite series

Geef een reactie

