Review Essie nagellak

2015-01-04 12.18.26

Alweer een leuke review voor jullie en dit is nog niet de laatste! Er komt er binnenkort nog eentje aan! Deze review gaat over de essie nagellak die ik kocht voor me zelf met kerst. Ik ben al lange tijd benieuwd naar dit product en heb er een hoop goede dingen over gelezen. Nog niet eerder vond ik 10 euro het waard dus besloot ik hem te komen toen ze 30% waren afgeprijsd bij de etos. Niet alles hoor, er waren er een aantal en ik vond dit een mooie kleur om mee te beginnen. 

In het flesje zit 13,5ml ik zelf vind het flesje ook redelijk groot vergeleken met andere merken, waar door ik het minder erg vind om het bedrag neer te leggen voor deze nagellak. Ook heeft het lakje een fijne kwast, hij is niet te dik waar door je op een mooie manier kan lakken. Wel is het nodig een tweede laag aan te brengen.

2015-01-04 12.18.44 2015-01-04 12.18.51

Ik vind het een hele mooie en bijzondere kleur, een kleur die je niet snel zou zien. De naam van dit lakje in Chills & trills en voor als je het makkelijk vind is het code 303. Ik koos voor blauw omdat ik al een hele boel roze kleurtjes heb en een tweede kleur bauw me wel leuk leek.

2014-12-30 10.03.46

Ik vind het heel gaaf op me nagels, wel denk ik dat ik deze kleur vooral voor mijn teen nagels zal gebruiken in de zomer. Nagellak op mijn nagels is er vaak na een dag al af omdat het springt en vervolgens peuter ik het er weer van af. Deze nagellak bleef gelukkig langer dan een dag. Twee tot drie dagen bleef de nagellak zitten en dat zonder het gebruik van een base coat of een top coat. De dagen erna droeg ik een rols lakje met topcoat en ik merkte meteen dat die langer bleef zitten dan de vorige keer.

Ik ben dus erg tevreden met mijn eerste essie aankoop. ik betaalde hier voor 7 euro.

Wat vind jij van essie?

liefs,

Een gedachte over “Review Essie nagellak

Geef een reactie

