Laatste blogpost

Normaal zou er vandaag een artikel over me afgelopen week online zijn gekomen. Ik heb niet gedaan omdat ik gewoon simpel weg geen foto´s heb gemaakt. Ik heb de hele week op school gezeten en daar buiten weinig tijd gehad voor andere dingen. Ook heb ik een hoop huiswerk voor de komende week dat natuurlijk voor gaat. Daarom moet ik jullie teleurstellen. Ik zal vandaag en de komende tijd afwezig zijn van mijn blog. 

Ik wil mijn jaar wel halen namelijk en ik moet me dus op school concentreren ook wil ik gaan sporten dit jaar en dan is vaak me blog een excuus omdat ik nog een artikel moet schrijven…

Ik ben niet van plan me blog helemaal weg te doen, ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. Ik zal alleen minder regelmatig een blog post doen, waar door mijn artikels waarschijnlijk ook weer zinvoller zullen zijn.

Hopelijk begrijpen jullie dat ik daarom even een soort stop doe, de komende dagen zal het hier dus wel stil zijn maar wanneer ik iets heb om over te schrijven doe ik dat zeker!

Liefs,

Geef een reactie

