review diadermine nachtcreme

2015-01-03 23.13.28

Een jaar geleden vond mijn moeder het nodig dat ik een dag creme ging gebruiken omdat ik een droge huid had. Dit was een tijd waar in ik nogal weinig gaf om me verzorging. Ze kocht een creme bij de hema die ik een hele tijd wel gebruikt heb tot die in een sla verdween. Een tijdje geleden toen ik hem vond en weer wilde gebruiken merkte ik dat ik niet iemand voor een dag creme ben, dus was ik op zoek naar een nacht creme. Deze nacht creme was laatst in de aanbieding en die nam ik toen mee.

De inhoud van het potje in 50ml wat erg weinig lijkt maar je doet er eigenlijk best lang mee, als je de creme met mate gebruikt. Zelf breng ik de creme met stippen aan op mijn wangen, voorhoofd, neus & kin. Daarna verdeel ik het geleidelijk. Tot nu toe ben ik erg tevreden met de nacht creme! Ik merk zeker verschil, ik heb veel minder droge plekjes en me huid ziet er veel frisser uit. Ik ben erg blij met de aankoop van dit product en nog voor een leuke prijs ook!

De creme is normaal rond de 10 euro en ik betaalde er bij de kruidvat 5 euro voor! Een hele goede deal dus.

2015-01-03 23.15.45 2015-01-03 23.15.53

Welke dag of nacht creme gebruik jij?

liefs,

Geef een reactie

