Opruimen is leuk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is misschien wat vroeg, maar afglopen weekend was een soort voorjaarsschoonmaak aan de gang. Het zit zo, de rommelkamer is veranderd naar een slaapkamer voor me nichtje, waar mijn kleding kast ook heen verhuist is. Ik had dus al eerder al mijn vouw kleding naar een kast in mijn kamer verhuis. Maar nu ook mijn hangkleding in mijn kamer kunnen hangen. Hier heb ik zelf ook heel wat voor moeten opruimen en doen. Kijk snel veder voor het resultaat!

Allereerst zal ik het kleding rek even laten zien zoals het nu is. Me badjas hangt er nu ook tussen en niet meer aan mijn deur. Op deze plek bevonden zich eerst twee planken, eentje met schoolspullen en de ander met make-up artikelen. Ik heb deze nu verplaatst naar mijn boeken kast. Hier heb ik plaats door gemaakt door mijn dvd’s uit te zoeken en mijn boeken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben erg blij, boven in staan me boeken en ik zal er nu minder snel een rommeltje van maken door de boeken er voor te gooien want dat past niet meer. De plank er onder heb ik me nagellak op uitgestald en in het zwarte bakje zitten allerlei andere producten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de plank er onder bevinden zich nog enkelen boeken die ik nog ga lezen, alle andere boeken (nog een plank vol) wil ik gaan verkopen dit geld ook voor de dvd’s die ik nog heb en andere spullen die ik niet meer gebruik. Eerst probeerde ik dit via vraag en aanbod op facebook en dit liep niet goed. Mensen hadden er nogal moeite mee om mijn berichten te ontvangen en toen  ben ik gestopt. Vervolgens heb ik mijn boeken via bol.com proberen te verkopen wat ook geen succes was. Er bleef erg weinig van het geld over door verzendkosten en bol.com die een deel opeist.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOmdat al de bovenstaande manieren mij dus niet bevielen heb ik besloten dat ik eens op een rommelmarkt wil gaan staan met al mijn oude spullen, zo heb ik ook nog een doos barbie’s & een waveboard liggen die weg kunnen. Nu was mijn vraag aan jullie of jullie een rommelmarkt weten in zuid- of noord-Holland. Laat dat dan even weten en misschien tref jij mij daar op de markt.

liefs,

2 gedachtes over “Opruimen is leuk!

Geef een reactie

