HI, I AM BACK

JEETJE, wat heb ik eigenlijk al lang niet meer naar mijn blog omgekeken. Ik voel me wel een beetje schuldig hoor… Ik was van plan nog een januari shoplog op te nemen en toen deed ik het toch niet. Maar nu ik weer even op me blog kijk heb ik er wel spijt van. Ik was zo lekker bezig waarom ben ik dan weer gestopt?

Ik denk dat ik gewoon even een inspiratie dip had. Dus ik ga proberen nu elke week minstens één artikel te plaatsen! Wel zal social media waarschijnlijk langer stil blijven. Sorry hier voor. Ik vind het leuk om te doen maar het eist best wat aan tijd op om alles in elkaar te zetten en te doen. Natuurlijk kunnen jullie binnenkort wel nog een shoplog verwachten!

Oh en als je nog al die tijd mijn blog bekijkt! JE BENT EEN TOPPER!

Zo als ik nu je dag niet goed heb gemaakt weet ik het ook niet meer!

DIKKE KUSS

Geef een reactie

