HAPPY NEW HAIR

2015-02-08 19.53.12

Het was wel al een tijdje weer nodig, een knipbeurt. Mijn haar ging langzaam dood, zag er niet uit, was klitterig en ga zo maar door! Daarom ben ik afgelopen donderdag even naar binnen gewandeld om een afspraak te maken en ik kon de volgende dag meteen terecht! 

De laatste keer was toch al ruim een half jaar geleden dat ik naar de kapper was geweest. Ze hadden me toen voorgesteld om een keer een spoeling te nemen in mijn eigen kleur. Dit omdat mijn haar nogal verkleurd was door de zon. Dit heb ik dus afgelopen week laten doen. Ook is het “dode” stuk afgeknipt! Ze heeft aan de voorkant mijn oude pony plukken over laten lopen in laagjes. Achter heb ik geen laagjes meer al heb ik daar toch wel een beetje spijt van denk ik. Of misschien moet ik er aan wennen. Ik weet het niet helemaal.

2015-02-06 16.19.20

De spoeling wijkt iets van mijn natuurlijke kleur af maar niet veel, wel ben ik erg blij met het resultaat. Me haar glanst en heeft een mooie toch wel nieuwe kleur en ik zit weer helemaal lekker in me vel!

Bedankt voor je bezoekje

KUSJES VAN MIJ XOXO

Een gedachte over “HAPPY NEW HAIR

Geef een reactie

