#100daysHKMX

Zoals sommige misschien weten heeft hunkemoller een sport collectie genaamd HKMX. Dit jaar hebben ze samen met Manon Meijers een Challange. Om in 100 dagen tijd fit te worden voor de zomer, elke week komt er een nieuwe video online met een work out die je 3 keer per week moet doen. Ook zit er een heel maaltijden schema bij. Zelf doe ik mee aan deze challange op de maaltijd schema na, toch heb ik hem er even bij gezet voor jullie.

Zoals ik al zei sla ik het bovenste gedeelte over, waarom, dit is voor mij niet mogelijk omdat mijn moeder wil dat ik normaal blijf eten en geen speciale andere dingen ga eten. Ook is dat niet handig als je nog in huis woont bij je ouders. Toch probeer ik de workout wel te doen en daarbij fitness ik ook nog twee keer per week.

Nu lekker het mij leuk om mijn ervaring even met jullie te delen in een artikel. Om nou elke dag een verslag te schrijven vind ik overbodig maar wel zal ik eens in de zoveel tijd laten weten hoe het gaat. Ik heb namelijk ook gelezen dat het goed is voor de motivatie als anderen er van af weten. Daarom deel ik hier bij alles met jullie in de hoop dit mij gemotiveerd gaat houden.

Ik heb momenteel de eerste week al gehad en ik ben gisteren begonnen aan week 2 als je ook intressen hebt in de challange dan is die te vinden als je hier klikt.

Doel

Natuurlijk heb ik een bepaald doel voor ogen, ten eerste wil ik namelijk me gewoon weer lekker voelen in me kleding. Maar ook wil ik me fijn voelen als ik van de zomer in me bikini bij het zwembad zit. Mijn doel is dus om af te vallen en om daarbij ook nog een strak lichaam te vormen en niet alleen mijn buik, maar ook benen en billen.

Ik ga nu iets doen wat ik erg moeilijk vind om te doen en dat is met jullie delen wat mijn huidige en mijn streef gewicht is. Mijn streef gewicht is +/- 70 KG, aan het begin van het jaar woog ik 82,7 en momenteel 81,7 zoals je ziet heb ik de afgelopen maand niet veel succes geboekt. Ik kan hier nu een excuus voor gaan geven, maar dat moet ik niet meer doen. Het is stom klaar, maar nu ga ik het echt doen. Hopelijk met mijn volgende post hoop ik meer succes te hebben geboekt. Ook zal ik nog een foto hier onder plaatsen.

2015-02-11 21.57.41 2015-02-11 21.58.10

Liefst,

Yessica

Een gedachte over “#100daysHKMX

Geef een reactie

