Work update!

2015-02-23 16.05.49

Het leek mij leuk om jullie te vertellen waar ik de laatste tijd mee bezig ben. Nou dat is dus met het zoeken van nieuw werk dus je leest er vandaag alles over in dit artikel.

Zoals je misschien weet werk in bij de bakker in het dorp. Ik heb er nu 1,5 gewerkt en mijn contract word niet verlengd in April. Misschien jammer, maar ook weer niet, ik heb het er naar me zin gehad maar ik heb zin in een nieuwe uitdaging. Iets nieuws. Me stage bedrijf c&a had gezegd rond deze tijd te gaan kijken of ze me hulp nodig hebben, maar omdat ik nog altijd niks heb gehoord ondanks dat ik nog een extra CV en motivatie heb ingeleverd. Ben ik zelf maar op zoek gegaan naar een ander baantje. Ik heb vervolgens gesolliciteerd bij de volgende bedrijven Kruidvat, Coolcat, Bloeiend,nl, ici paris en tot slot ook bij Jumbo. Eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dat ik zou solliciteren bij de jumbo, maar zo wanhopig ben ik dus blijkbaar op het moment. Vroeger schreeuwde ik altijd dat ik nooit in een supermarkt zou gaan werken. Toch heb ik geld nodig dus kan ik niks anders dan het een kans geven. Gisteren werd ik ook al meteen gebeld door Jumbo en ik heb komende vrijdag een sollicitatie gesprek dus ik ben benieuwd.

Het is trouwens wel de laatste keer dat ik bij Kruidvat heb gesolliciteerd. Ander half jaar geleden deed ik dat ook al en toen heb ik nooit meer iets vernomen. Dat geld ook toen ik een half jaar geleden solliciteerde voor een stage plek en nu dus weer. De sollicitatie is denk al twee weken geleden verzonden en afgelopen week had ik nog in de winkel er om gevraagd. De volgende dag zou ik antwoord moeten hebben gekregen. Tot nu toe wacht ik dus eigenlijk nog op drie antwoorden… Beetje jammer maar dat is hun probleem.

veder wil ik nog even kwijt dat ik Jumbo geen slechte supermarkt vind, in tegendeel ik kom er graag. Ik vind het alleen een nogal standaard baan. Oh en ik heb gesolliciteerd als kassiere wat me juist wel leuk lijkt. Ik vond het erge juist het vakkenvullen wat ik had moeten doen wanneer ik 15 was.

Waar werk jij?

liefs,

Een gedachte over “Work update!

Geef een reactie

