New In: Chi Limited edition Pink Chrome

2015-03-03 18.19.40

Al een lange tijd was ik op zoek naar een goede stijltang. Mijn zus hiel me hier bij maar ze kwam steeds met de duurste stijltangen boven de 150 euro. Dit vond ik geen aantrekkelijke prijsklasse ondanks ik wel in was om iets meer neer te leggen dan 50 euro. Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de Chi stijltang op de site van John Beerens, in dit artikel lees je meer over deze stijltang en de bestelfase er van.

Vorige week maandag heb ik de knoop door gehakt en heb ik mijn bestelling geplaatst op de website van John Beerens. Er ging toen even iets mis met de betaling omdat ik mijn gegeven niet meer wist maar na dat ik had gebeld verliep alles weer soepel. Super fijne manier van bestellen, niet te veel onzin en je hoeft ook niet per se een account aan te maken. Het pakket zou de volgende dag in huis zijn en dat was hij ook! Echt super! Toen ik de doos opende was de doos in mooi roze papier verpakt en leuk om zo een pakketje te openen!

2015-03-03 18.13.32

Ik mocht een gratis silk er bij uitzoeken en ik heb gekozen voor CHI keratin mist deze dat ook in het pakket. In de doos zat natuurlijk de mooie roze stijltang maar ook een beschermende hoes. De stijltang heeft als leuk detail steentjes in het logo wat ik echt super leuk vind!

2015-03-03 18.14.33  2015-03-03 18.14.38

De platen bewegen mee wat ook erg fijn is. Ik probeerde die dag al meteen krullen te maken maar helaas moet ik daar nog even op oefenen. Donderdag ochtend heb ik mijn haar gestyled en ik was sneller klaar dan ik had verwacht. Ik heb dik haar en ging er van uit minimaal een half uur bezig te zijn met stylen. Dit bleek met deze stijltang in 20 minuten gedaan te zijn. En het resultaat was ook nog eens super!

2015-03-05 21.36.56

Ik heb ook nog geslapen met me gestijlde haar en de volgende dag was me haar nog altijd stijl! Echt een top stijltang ik ben er helemaal blij mee. Hij was 99,- op de website van JohnBeerens.com

Welke stijltang gebruik jij?

Liefs,

2 gedachtes over “New In: Chi Limited edition Pink Chrome

Geef een reactie

