Druk Druk Druk…

Lieve lezers ik heb het zo druk dat ik zelf bijna vergeet een artikel voor jullie te schrijven. Toch doe ik het nog even, snel een artikel voor jullie plaatsen. Ik heb namelijk wel wat te vertellen. Zo heeft mijn zoektocht naar een nieuwe bijbaan een einde gekregen. En ben ik de komende week erg druk waar door ik inactief zal zijn.

Allereerst zal ik vertellen over de zoektocht naar nieuw werk. Ik ben namelijk aangenomen bij de jumbo en ga daar werken als caissière. Het lijkt me super leuk en ik kan niet wachten tot ik kan beginnen. Maar dit is onderandere ook de reden dat ik het komende week heel erg druk ga krijgen.

Deze week heb ik een week blokstage van uit school, ik loop dus deze week 40 uur stage, ook wil de jumbo mij deze week in gaan werken en heb ik daar een gesprek over woensdag avond. Plus het feit dat ik ook nog bij van maanen moet werken komende zaterdag. Dit betekend dus dat ik deze week bijna 50 werkuren ga maken en ik waarschijnlijk blij ben als ik thuis in bed lig.

Waarschijnlijk ik ik er aan het einde van de week zo bij hihi

Dus het zal even stil zijn maar ik hoop volgende week wel te kunnen vertellen hoe mijn drukke en zware week is verlopen. En over een maand zullen jullie een super shoplog kunnen bekijken want in april wil ik naar den haag gaan om de nieuwe primark te bezoeken en meer leuke zomer dingen te kopen. Maar tot dan zal ik eerst veel gaan werken omdat ik geld nodig heb hihi.

Liefs,

2 gedachtes over “Druk Druk Druk…

Geef een reactie

