Colourfull nails

Vandaag een artikel over nagels, ik verveelde me en dacht laat ik eens wat leuks maken en dit ging best goed. Alleen de kleuren vond ik niet zo leuk dus probeerde k het op me andere hand nog anders ook dit beviel me niet en zo verdwenen ze allebei weer. Uiteindelijk is het een licht kleurtje met een klein glittertje geworden. Lees veder om ook de foto´s te bekijken.

2015-03-22 16.47.54

Allereerst begon ik met mijn linker hand. Ik deed hier de donkere lak op en vervolgens heb ik met plakband  de ene helft afgeplakt en daar met de lichtere kleur over heen gelakt.

2015-03-22 16.57.29

Dat heb ik vervolgens ook bij me linker hand gedaan met 2 lichtere kleuren.

2015-03-22 17.48.592015-03-22 17.48.51

Vervolgens heb ik toch alles er af gehaald en me nagels opnieuw gelakt met een licht roze lakje en probeerde ik met me glitter lakje een mooie overloop te creëren. Dit lukte alleen helaas niet en ik heb toen vervolgens het lakje over de hele nagel gedaan.

Wat is jou mooiste creatie?

liefs,

Dit is niet zo goed uitgepakt en toen heb ik de lakje

Geef een reactie

