Dagje rotterdam

2015-03-29 13.59.28 HDR

Lieve lezers ik weet het soms is het hier wat langer dan een week stil oeps… Gelukkig heb ik dan nu wel een leuk artikel voor jullie afgelopen zondag ging ik namelijk naar rotterdam waar we onze reis begonnen in de markt hal en die hebben we vervolgd door de stad in te gaan. Lees veder om te weten wat ik vond van de markthal wat ik daar heb gegeten en waar we veder nog zijn geweest deze dag. 

We zijn vanuit pijnacker met de randstadrail naar rotterdam gegaan en op station beurs uitgestapt. Vanuit hier zijn we via de navigatie op mijn telefoon naar de markt hal gegaan. Hier hebben we een rondje gelopen en zagen we een chinees/japans winkeltje waar we op zoek gingen naar japans snoep. Dit wil ik heel graag een keer proberen namelijk. Ook hebben wij hier nog een heerlijke wafel op. Je mocht ook kiezen of je melk of pure chocolade wilde.

2015-03-29 14.13.22

Ziet er heerlijk uit he?

Daarna zijn we de winkelstraat daar ingelopen en begonnen we onze trip bij so low een winkel met heel veel leuke goedkopen gingetjes ik kocht hier 2 setjes schuifspelden voor 0,75 per stuk. We zijn de winkelstraat helemaal doorgelopen. Naja gelopen we rende van winkel naar winkel anders regende we helemaal nat hihi. Toen zijn we de zogenaamde geleuf in gegaan ik zal even de foto hier onder plaatsen zodat jullie weten wat ik bedoel. 🙂

We zijn toen heel lang in de h&m geweest ook zijn we nog in de c&a en costes geweest. Daarna toen we er uit kwamen waaide we bijna weg. Het stormde echt enorm de afgelopen dagen… Eenmaal veilig boven zijn we the sting nog in geweest al vond ik het aanbod best beperkt hier.

Daarna begon het hoor, me vriendin wilde naar de mediamarkt en ze zei ja dan moeten we naar rechts dus wij heel dat stuk uitgelopen, jamin geweest  en ook nog naar bershka en andere leuke winkels. Dus ik vraag aan haar waar zit het zegt ze bij die frietzaak bram ladage. Ondanks dat ik niet erg bekend ben in Rotterdam wist ik wel dat die bram Ladage aan de andere kant was dus konden we weer helemaal terug lopen hihi. Na een half uur in die gigatische media markt te zijn geweest gingen we nog even snel naar monki en toen vertrokken we weer naar onze halte want het was sluitingstijd.

Een hele gezellig dag heb ik dus gehad! Ik plaats hier onder nog een aantal foto’s die ik voor jullie heb gemaakt. Ik had bij de h&m namelijk nog een pyjama broek gekocht. En bij Bershka kocht ik twee super leuke t-shirtjes.

2015-03-30 15.35.33

2015-03-30 15.36.58 2015-03-30 15.39.37

2015-03-29 19.42.37

Wat vind jij van winkelen in Rotterdam?

Liefs,

Geef een reactie

