Update: te veel drukte

lieve lieve en nog eens lieve lezers! Ik denk nu al een aantal dagen “Nu ga ik echt een artikel schrijven!” Helaas stel ik het uit.. Maar ik heb nu eindelijk mijn schrijf scherm geopend om jullie te vertellen over een aantal verschillende dingen. Zoals ik al eerder heb laten weten heb ik het best druk in verband met school. Daarom zou ik minstens 1 keer in de week een artikel posten. Helaas zelfs dat hield ik niet eens vol. Wat is dan ook spijtig vind.

Nou ga ik het dus weer oppakken (zoals al eerder beloofd) maar dit maar echt! Ik vind het namelijk nog altijd super leuk om te bloggen zeker als ik ook nog zie dat jullie het leuk vinden om te lezen!

Wanneer ik het oppak? 

Het liefst nu meteen helaas is dat nu even niet heel practisch. Ik zit midden in me toets week helaas. Maar maandag zijn de laatste toetsen. Dan zal je zeggen dan begin je daarna. Helaas is dit ook geen optie, ik moet namelijk over precies een week een werkstuk engels inleveren met een groepje en zo ver zijn we nog niet dus daar moet ik nog even achterna komende week. Als dat dan is opgelost dan ga ik als de wiedeweer aan de slag met een nieuwe shoplog!

Betreft de shoplog, ik moet jullie misschien een beetje teleur stellen, maar de afgelopen tijd heb ik niet veel gekocht. Maar wat ik heb is zeker leuk om te zien!

Zoals de vaste bezoekers een tijdje terug hebben kunnen lezen was ik opzoek naar nieuw werk. Ik ben nu dus bij de jumbo aangenomen als kassiere en hier werk ik nu al 3 weken! Gelukkig heb ik hele leuke collega’s en tot nu toe gaat alles goed! Ik maak nu veel meer uren dan ik ben gewend en dat vind ik fijn, meer uren betekend ook meer geld 🙂

Nog iets waar door mijn vrijetijd kostbaar is. Ik ben begonnen met me rijlessen! Ik vond het echt enorm spannend de eerste keer. Maar het ging gelukkig goed! En ik kijk uit naar de volgende les!

Voor de nieuwe mensen, lees lekker me oude artikels terug. Zo leer je me beter kennen en over een week verschijnen er weer nieuwe artikels! Hopelijk tot dan!

Liefs,

Een gedachte over “Update: te veel drukte

Geef een reactie

