review: treaclemoon hand & body lotion en Bath and shower gel

2015-04-18 17.09.14

Vandaag ging ik met mijn moeder mee boodschappen doen en die kwam toen met deze twee schattige kleine flesjes aan zetten van beide 0,99 per stuk. Een leuk prijsje vind ik zelf en ik vind de tekst op de flesjes ook erg leuk! Ik had de flesjes al wel eens voorbij zien komen op blogs en in video’s maar dit is voor het eerst dat ik ze zelf eens uitprobeer. Als je net zo benieuwd bent als mij lees dan vooral veder!

2015-04-18 17.09.332015-04-18 17.10.04

Allereerste beginnen we bij het roze flesje, dit is de hand & body lotion. Echt alleen de geur is al heerlijk! Ik ben er nu al zeker van dat deze in me schooltas beland en dat ik hem veel zal gaan gebruiken. Je hebt er niet echt vettige handen door wat ik ook erg fijn vind. hand lotion die je handen heel vet maken vind in heel onprettig. Ik weet het het trekt in, maar het is geen fijn gevoel. Ik heb dus liever een lotion die minder vettig is of een lotion die snel intrekt. Deze lotion doet daar gelukkig wel aan. En het pompje is ook erg handig.

2015-04-18 17.09.43 2015-04-18 17.09.51

Nu de bath and shower gel deze is groen van kleur en ook deze ruikt heerlijk. Een hele frisse geur die me een beetje zomers gevoel geeft. Ook schuimt de gel heel lekker onder de douche. Ook na het douche blijf je de geur ruiken en het is heerlijk fris een beetje limoen-achtig. Twee hele fijne producten dus voor een leuk prijsje. Ik kocht ze bij de alber Hein voor 99 cent per stuk.

Liefs,

Geef een reactie

