review: Schwarzkopf Gliss Kur Total Repair Shampoo

2015-04-18 19.42.21

Ik was al een tijdje opzoek naar een andere shampoo. Ik heb al jaren lang de zelfde shampoo voor vettig haar. Wat eigenlijk niet echt nodig was, ik heb namelijk wel een vettige hoofdhuid maar ik heb veder best wel droog en beschadigd haar. Daarom ga ik nu een aantal shampoo’s uitproberen die mijn beschadigde haar een nieuw leven in kunnen brengen. Of dit lukt met deze shampoo kan je lezen in dit artikel.

Natuurlijk kan ik niet na een keer het product te hebben gebruikt oordelen. Daarom zal ik nog een later verslag doen deze week of ik me haar er daadwerkelijk beter op vind geworden. Op het moment kom ik net uit de douche en onder de douche heb ik de shampoo als prettig ervaren fijne geur en de shampoo schuimt lekker wat ik erg fijn vind. Het was een fijna shampoo ervaring. 

2 dagen later…

Ik was elke dag me haar wat dus betekend dat ik nu me haar al twee keer heb gewassen en ik merk wel het verschil. Me haar is veel minder stug en voelt wat gezonder aan. Het is zacht en je ziet dat het langzaam gezonder wordt. 

Wat mij betreft een aanrader!

Liefs,

Geef een reactie

