Welkom

Mijn lieve nicht is vandaag begonnen met haar blog. Ze is gek op muziek en dat is dan ook een belangrijk deel in haar blog! Zeker even de moeite waard om te bekijken lijkt me! Liefs,

musicbeautyandlifestyle

Hoi allemaal!

Vandaag mijn blog aangemaakt en ook maar meteen
mijn eerste bericht schrijven!
10170768_619063651515625_9173425963493544700_n

Mijn eerste bericht gaat over muziek… Omdat ik toevallig net zelf muziek
gemaakt heb. Ik zit bij Muziekvereniging Crescendo in mijn woonplaats
Alphen aan den Rijn. Ik ben hier al lid van sinds 2003 en ben er even
2 jaar tussenuit geweest. Ik begon op mijn 5e bij de majorettes wat ik
ontzettend leuk vond. Ik kwam bij de vereniging doordat mijn moeder,
opa, oma en nog een aantal familieleden daar al bij zaten. Na 6 jaar
ben ik gestopt omdat ik het te druk had met andere sporten… Maar in 2012 kwam
ik terug. Ik was toen al een tijdje elke woensdag avond met mijn moeder mee
geweest naar repetities van de drumband (fanfare) en dit beviel mij zo goed
dat ik zelf ook weer lid wilde worden! Ik kreeg eerst trommelles van mijn opa…

View original post 260 woorden meer

Geef een reactie

