New banner!

Heey hooi lieve lezers, Misschien hebben jullie het al gezien dat er iets is veranderd aan mijn site. Maar anders valt het je nu vast wel op. Na het lezen van de titel van dit bericht. Ik heb namelijk even mijn vrije tijd creatief en nuttig besteed aan het maken van een nieuwe banner op youtube maar dus ook op me blog. Ben je benieuwd hoe mijn nieuwe youtube banner er uit ziet lees dan vooral veder!

Allereerst begon ik met een nieuwe banner voor mijn youtube kanaal want dit vond ik al een langere tijd nodig. Alleen had ik al die tijd geen idee hoe ik nou een goede banner moest maken. Maar dankzij de vriend van mijn stiefbroer en mijn broer die beginnend is met youtube (Itzkaj). Wist ik eindelijk de goede afmeting en toen ben ik maar gaan experimenteren. Uiteindelijk was dit het resultaat!

fotoyoutubebannerniuewe banner blog

Helaas lukt het mij niet om de foto’s op de juiste formaat te krijgen zonder dat ze onscherp worden. Wil je het nou zelf zien klik dan even hier voor mijn youtube kanaal.

Ook heb ik een nieuwe banner gemaakt voor mijn blog. In de zelfde lekkere simpele sfeer. Met een klein beetje meer kleur omdat je anders de titel niet meer kon lezen en ik de kleur niet kon aanpassen :$

Naamloosnieuweblogbanner03

Ook nu lukte het helaas niet om de afbeelding scherp te houden terwijl ik hem vergroot. Gelukkig kan je zonder enigste moeite boven dit artikel kijken voor het eind resultaat!

Zelf ben ik erg tevreden, al is het best simpel ik vind het wel mooi. Ik ben dan ook Roy & Kaj erg dankbaar en daarom zijn hun youtube kanalen nu aanklikbaar. 🙂

Grote kans dat jullie roy misschien wel kennen hihi

Liefs,

3 gedachtes over “New banner!

Geef een reactie

