Wish list

Toen ik op zoek ging voor een leuk cadeau voor mijn vader en ik op de website bestelkado.nl keek. Zag ik ineens een nagellak föhn. Maar niet zomaar aan nagellak föhn een aapje! En ik vind hem zo ontzettend schattig dat ik hem nu echt heel graag wil hebben! Ook vond ik het hoog nodig het met jullie te delen. Zo heb ik nog meer dingen gevonden, wil je die zien? Lees dan even veder!

Ook gebruik ik me borstel vaak als microfoon (ondanks dat ik voor geen meter kan zingen). Daarom leek deze Microfoon haarborstel me ook erg leuk!

Deze stampels zoude ook heel gaaf zijn, ook leuk om op mensen te stempelen bij het uitgaan hahahah.

En zo staan er nog veel meer rare leuke en onzinnige dingen op de website. Zeker een aanrader om even een keertje te kijken.  Jullie vinden de linkjes van mijn artikelen hier onder met de prijzen. Zo kunnen jullie heel gemakkelijk even bij de artikelen kijken.

Linkjes

Nagellakföhn – aap 9,95

Microfoon Haarborstel 14,95

Facebook Like en Dislike stempels 11,95

Bedankt voor het lezen!

Heb jij nog een leuke site met dit soort dingen?

Liefs,

2 gedachtes over “Wish list

Geef een reactie

