Een dagje Zoetermeer & April Shoplog

2015-05-08 12.16.24

Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn nicht naar Zoetermeer geweest. Omdat ik die avond nog moest werken vanaf 5 uur en ik daar voor nog moest eten besloten we om 10 uur al af te spreken en om 3 uur gingen we naar huis. Ben je nou benieuwd wat we daar gedaan hebben en wat ik allemaal gekocht heb lees dan vooral veder!

Mijn wekker ging om half 9 en ik had mijn kleren al klaar gelegd omdat ik wist dat ik moeite zou hebben met opstaan. Dan scheelt het tijd als ik al weet wat ik aantrek. Ik heb me aangekleed, gegeten en nog even de hond uitgelaten en om iets voor half 10 ging ik richting de bushalte. Onderweg had ik nog even wat geld gepind zodat ik ook wat contant geld had voor het eten. Zoals gewoonlijk was mijn bus te laat en kwam ik ongeveer 10 over 10 aan in Zoetermeer waar mijn nicht al op me aan het wachten was.

We hadden al afgesproken om als eerste de Primark onveilig te maken omdat het nog rustig zou zijn op dit vroege tijdstip. Na bijna 2 uur liepen we weer buiten allebei met een redelijke tas nieuwe leuke spulletjes! We hebben vervolgens een rondje gelopen door The Sting maar hier zagen we helaas niks. Ook moest ik nog een cadeautje hebben voor Moederdag. Ze wilde dat ik niet te veel haalde omdat ik al iets gepland had staan. Ik ging dan ook de Kruidvat in voor enkel een body lotion maar de dove producten waren in de aanbieding en ik had nog een nieuwe compressed deodorant nodig dat ik ook nog een lekkere zeep voor mijn moeder mee nam.

Daarna zijn we eigenlijk best wel ver doorgelopen namelijk naar de sneakers, hier heeft mijn nicht nieuwe sneakers gekocht ik vond ze echt super leuk! Toen we daar klaar waren gingen we naar de Hema. Hier heb ik onder anderen een lipbalm gehaald. Vervolgens zijn we terug gelopen om te eten bij de brasserie “De verleiding” hier hebben we allebei een heerlijke Italiaanse bol op.

2015-05-08 12.21.46

Na de lunch zijn we richting de C&A gelopen ik had op stage namelijk wat gezien bij de C&A maar dit hadden ze helaas niet. Toen zijn we maar naar de h&m gegaan. Ik heb hier enkel een gevlochten riempje gekocht. Ik wilde ook nog een brede riem en daarvoor gingen we naar de V&D maar die hadden er helaas nog maar één en die was beschadigd.

Het was toen ongeveer half 3 en we waren wel uit gewinkeld. We zijn toen weer terug gelopen naar de Primark. Ik had namelijk in de ochtend met afrekenen een aantal dingen van de bon laten halen die wat duurder waren. Uiteindelijk had ik van één van die artikelen toch wel spijt en omdat ik veder niks geks meer had gekocht ben ik hem toch wel gaan halen. Al was het nu wel wat drukker dan in de ochtend. Tot mijn schrik was heel het rek toen leeg! Aan een verkoopster vroeg ik of ze er nog waren en die adviseerde me in de paskamers te vragen. En gelukkig daar hadden ze de vestjes nog hangen en nog in de juiste maat ook!

2015-05-11 09.56.34

Ben je nou benieuw dat ik heb gekocht? Je vindt het allemaal in mijn shoplog hier onder. Ben je benieuwd wat mijn nicht gekocht heeft deze dag? Kijk dan even op haar blog daar verschijnt binnenkort een artikel. Al is ze momenteel bezig met haar examens dus kan het even duren. Je vindt haar blog door hier te klikken.

Liefs,

5 gedachtes over “Een dagje Zoetermeer & April Shoplog

Geef een reactie

