Review primark P.S. Lift & curl mascara 

Vandaag heb ik een review voor jullie over de mascara van de primark. Ik ben niet heel bekend met de dure merken van mascara en om eerlijk te zijn weet ik niet echt de factoren die een echt goede mascara zou moeten bezitten. Wel deel ik graag mijn mening over de mascara dus lees vooral veder.

Ik vind het doosje waar de mascara in verkocht wordt erg leuk en schattig. Al vind ik de paarse glans van de mascara zelf weer niet passen bij het lieve doosje. Dat vond ik wel jammer. Het eerste wat me opviel toen ik de mascara open deed en op wilde doen was het aparte borsteltje. Aan de ene kant was hij lang en aan de andere kant kort. Ook was dit mijn eerste mascara zonder haarborsteltje. Toen ik op het doosje keek zag ik de uitleg van de verschillende kanten van het borsteltje. De lange kant geeft lengte en volume, de korte kant geef krullen extra volume en extra zwarte wimpers.

Ik heb de mascara op Moederdag opgehad en ik ben die dag naar de musical Moeder ik wil bij de revue geweest. Op een of andere rede raakte sommige liedjes me zo dat ik heb zitten huilen. Ik dacht toen dat mijn mascara zou zijn uitgelopen maar dat was niet zo dus, ja de mascara is huilproef.

Die avond stapte ik zo met mascara en al onder de douche, normaal heb ik dan enorm zwarte ogen, maar dit maar helemaal niks. Dus een hele goede mascara voor het zwembad volgens mij.

Ook vind ik de mascara goede volume hebben, zelf heb ik namelijk nauwelijks wimpers en door deze mascara merkte ik dat ik geen last had van zware wimpers of irritaties en het zag er ook gewoon netjes uit.

De mascara beval 9,3 ml en kost € 2,50 een leuk prijsje dus!

Waar zou jij graag een review van zien? laat het weten in een reactie!

Liefs,

Een gedachte over “Review primark P.S. Lift & curl mascara 

Geef een reactie

