Het probleem bij shoppen

Leuk dat ik je weer op mijn blog zie! Vandaag weer een extra artikel, hopelijk blijf ik zo veel inspiratie hebben de komende tijd dan kan ik weer twee artikels per week plaatsen elke dinsdag en vrijdag. Leuk he? Vandaag heb ik een artikel over het probleem bij schoppen. Als je benieuwd bent wat ik bedoel raad ik aan vooral veder te lezen.

Je kent het vast wel, je gaat naar de stad om te winkelen en het begint al vaak bij de eerste kleding winkel die je in loopt. Je ziet een leuk shirtje en je pakt je maat en neemt hem mee. Daarna loop je tegen een leuke broek. Hier begint dus de elende nu moet je de juiste maat hebben… Dus neem je 3 verschillende maten mee naar de paskamer en ga je passen. De kleinste maat kom je niet in. De tweede zit perfect rond je heupen en billen, maar dan zie je dat de broek veel te kort is. Nu de andere maat, de lengte is goed, maar nee hoor hij zit bij je billen veel te ruim dat ziet er niet uit.

Het zelfde probleem met schoenen, misschien ligt het dan aan mijn voeten maar slippers en zandalen kan ik eigenlijk niet kopen omdat ik er naast ga lopen. Dan heb ik nu wel sandaaltjes en dat gaat tot nu toe goed, maar lang er op lopen ho maar dat gaat irriteren. Ook all stars zijn voor mijn voeten geen doen, simpelweg omdat mijn voeten er niet in komen.

Dat zijn dus twee dingen die ik bij winkelen echt haat en ook echt onmogelijk vind, het kopen van een broek of schoenen. Omdat schoenen vaak wat meer kosten zal ik daar nooit zo snel een miskoop mee nemen. Helaas is de helft van mijn broeken wel een miskoop… Ondanks dat ik altijd een riem draag ben ik alsnog de gehele dag bezig met het ophalen van mijn broek. (bij de high waisted modellen) en als ik een fijne broek heb gaan ze vaak weer stuk. Zo heb ik een aantal jaar lang de basic broeken van sutherland gedragen. Super die broeken ik denk dat ik wel 3 zwarte broeken van hun heb versleten. Tot het ineens uit de winkel verdween, en de vervanger is echt vlut. Het materiaal is niet fijn en de broek zit te ruim.

Nou klinkt dit allemaal heel negatief ondanks deze dingen hou ik wel echt van shoppen, maar mijn kast puilt gewoon uit van de topjes, shirtjes en jasjes. Die zijn veel makkelijker om te kopen.

Wat is jou grootste ergernis bij het kopen van kleding?

Liefs,

3 gedachtes over “Het probleem bij shoppen

Geef een reactie

