Review Hema Soft matt lipbalm

Vandaag heb voor jullie een review over de lipstick/lipbalm van de Hema. Ik las er een aantal weken geleden een artikel over op de blog van Suze (aanklikbaar). Ik reageerde toen ook dat ik ze wou gaan halen. Toen ik in de winkel was koos ik eigenlijk voor de kleur 02. Helaas was hier de tester van weg en hadden mensen dus het laatste stuk open gemaakt. Ik wilde liever niet eentje meenemen die open was en koos vervolgens voor deze lipstick namelijk kleur 04. Het is mijn eerste lipstick en als je veder leest zie je wat ik er van vind.

  

Allereerst heb ik vooral naar het uiterlijk gekeken. Het is een mooie strake uitstraling en je ziet duidelijk welke kleur je gebruikt.Je kan aan de onderkant draaien en dan zie je dat er best een hoop in zit. Ik heb hem niet helemaal uitgedraaid omdat ik bang was dat hij af zou breken.

Ik heb als eerst de kleur op mijn hand gezet zodat ik kan laten zien wat een hoop pigment deze lipstick bevat. Met testen in de winkel had ik de kleur ook al op mijn hand zitten en dit bleef ook die dag best lang zitten ondanks het wassen en douche. Daar door verwachte ik al dat de lipstick ook goed zou blijven zitten.

2015-05-10 12.00.41

Hier boven zie je nog een foto hoe de lipstick bij mij staat. Ik heb de lipstick met Moederdag gedragen. De eerste beproeving was het eten van Aardbeien-kwark-taart, Het verbaasde me dat de lipstick redelijk goed bleef zitten. Ik had wel besloten het maar één keer op te doen om te zien of de lipstick de hele dag zou kunnen overleven. De tweede test was het drinken uit een flesje, hierna was er wel wat meer af. Aan het einde van de dag na het avond eten en het drinken van verschillende drankjes was wel de lipstick volledig weg. Hoe het in de tussentijd was heb ik helaas niet in de gaten kunnen houden. Maar het is dus wel nodig om de lipstick op zat te hebben gedurende de dag. Tenzij je de gehele dag niks zal eten of drinken. Dan denk ik dat de lipstick wel zeker een hele dag kan overleven.

Wat vind je van de kleur?

liefs,

4 gedachtes over “Review Hema Soft matt lipbalm

Geef een reactie

