Work update #2

  
Zoals ik al in een eerder artikel heb vermeld had ik gesolliciteerd bij de jumbo, in die tijd wist ik nog niet meer dan dat ik op sollicitatie gesprek zou gaan. Uiteindelijk ben ik daar dus aangenomen en ik heb er nu precies twee maanden gewerkt. Ondertussen ben ik dus aangenomen op me stage namelijk bij de c&a. Als je interesse hebt in dat andere artikel kan je die lezen door hier te klikken. Anders raad ik aan vooral door te lezen.

Na twee maanden bij de jumbo te hebben gewerkt met een aantal leuke collega’s heb ik dus ontslag genomen en ik ga dus zaterdag en zondag mijn eerste werk dagen maken bij c&a. Ik heb er heel veel zin in, tot nu toe heb ik het met de full timers maar ook een aantal part timers erg naar mijn zin gehad. Ik ben er dus bijna zeker van dat ik het erg naar mijn zin ga hebben, ik mag namelijk ook een hoop doen. Wat de tijd altijd met me stage lekker snel laat gaan, zeker als het in het weekend vaak nog drukker is ook.

Moet jij nou volgend jaar stage lopen? Ik raad je dat zeker aan even een poging te doen bij een c&a in jou buurt, een prima stage plek!

Ik ben erg benieuwd naar jou stage of werk plek, laat het hier onder weten!

liefs,

Een gedachte over “Work update #2

  1. Wat leuk dat je bij de C&A gaat werken. Ik heb zelf 2 en half jaar bij de Jumbo gewerkt en ik ben er gelukkig weg. Ik vond het echt niets. De C&A is wat vrouw vriendelijker lijkt me! Hopelijk heb je het naar je zin daar!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

