Mijn eigen afval race?

Nou heb ik al enkele keren vermeld dat ik probeer af te vallen waar onder een keer met een challenge, toch moet ik bekennen dat het allemaal niet echt succes vol is voor mij… Vandaag wilde ik dit met jullie delen misschien dat als ik het mensen vertel dat ik dan op één of andere manier toch meer gemotiveerd raak. Ik heb namelijk wel eens gehoord en gelezen dat wanneer mensen die afvallen het hun omgeving laten weten vaak beter gemotiveerd zijn. Hopelijk vind je het leuk om te lezen en lees je dus veder…

Ik woog een aantal jaar geleden rond de 87 kg, natuurlijk wist ik dat ik te zwaar was, maar het afvallen is zo moeilijk omdat ik iemand ben die echt alleen de lekkere dingen wil eten de rest eet ik gewoon niet of met moeite. Al ben ik wel iemand die graag komkommer of wortels als snack eet. Maar dan moet dat natuurlijk wel in huis zijn. Ook heb ik nooit gesport wat mij denk ook erg lui heeft gemaakt. Ik ben toen wel een aantal kilo kwijt geraakt in de zomer. Helaas kwamen daar toen wel weer 3 kilo bij. Ondertussen hangt de weegschaal rond de 83 (afgelopen kerst). Ik ben gelukkig niet zo zwaar als op het begin maar ik wil nog steeds onder de 80 kg komen. Nou is dat dus de afgelopen maand erg goed gegaan, ik ben een aantal weken lang niet meer op de weegschaal geweest omdat ik het echt even zat was. Toen ik toch even ging kijken woog ik 80,4 kg om precies te zijn. Ik was opeens zo dicht bij de 79 dat ik dit vol wilde houden. Helaas ging dit na een week niet zo goed meer en ging ik weer naar de 81,5. Al heeft dat mogelijk te maken mijn mijn maandelijkse probleem.

Nu wil ik dus weer een tijd weegschaal loos gaan leven en natuurlijk gezond blijven eten om er toch echt onder te gaan komen dat zal echt een mijlpaal zijn wil dat lukken. Als dat lukt zal ik jullie weer een artikel geven, zo kan ik zelf ook zien hoe lang ik er over heb gedaan.

Mocht je nou nog de andere artikelen willen lezen dan moet je even hier klikken.

Heb jij misschien nog tips?

Liefs,

3 gedachtes over “Mijn eigen afval race?

  1. Nathalie zegt:

    Als ik je stukje lees vind ik dat je al heel goed bezig bent. Ga zo door zal ik zeggen:) en ik denk dat een tijdje niet op de weegschaal staan ook goed zal zijn. Want als je veel oo de weegschaal gaat staan word je helemaal gestrest
    Liefs Nathalie

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

