Top dag! ~ Outfit

Afgelopen zondag 7 juni was ik jarig. Ik werd al weer 17 jaar en heb het samen met familie en vrienden gevierd. Ik ben erg vervend en deel daarom mijn cadeautjes met jullie. Na het vieren van mijn verjaardag zijn we wezen wokken voor iemand anders verjaardag en toen was de dag al weer voorbij. Lees snel veder om te zien wat ik allemaal voor leuks kreeg. Ook heb ik voor jullie een outfit foto gemaakt. Deze vind je hier boven, benieuwd waar het vandaan komt. 

Van drie van mijn vriendinnen kreeg ik dit cadeau pakketje! Ze heden het heel leuk en ingewikkeld ingepakt dus het duurde even tot het open wilde. De stiftjes waren allemaal per stuk verpakt en ook het vaasje hadden ze goed beschermd door het in te pakken met keukenpapier.

Deze grootte pot zat er in, als je dit mengt met boter en liefde zoals oo de pot staat, kan je heerlijke koekjes bakken. Laten we dat binnenkort eens uit proberen. Ik ben benieuwd, misschien maak ik er wel een video van, ik laat in elk geval weten of ze gelukt zijn. Afgesproken?

Ook zat dit lieve notitie boekje er bij, me vriendin dacht dat het wel handig zou zijn voor me blog. En daar heeft ze helemaal gelijk in! Ik had ooit eens een boekje voor mijn blog maar die gebruik ik uiteindelijk voor andere dingen. Dit boekje is echt super mooi. Stiekem vind ik het ook een beetje zonde om er in te schrijven.


Toen hadden ze ook nog van dit leuke tape gegeven en dese schattige markers. Altijd handig toch?

Ook kreeg ik deze supperschattige bellenblaas. Dit is trouwens een hele goede bellenblaas hahaha. Ik heb hem al enkele keren gebruikt in me kamer, ook ontdekte ik dat me hond bang ik voor de bellen.

Als laatste zat deze superieure vaas er bij ik weet nog niet helemaal wat ik er mee ga doen maar leuk vind ik hem zeker! Waarschijnlijk komt hij op me kast en gaat me oude glazen fles/vaas weg.

Mijn moeder wist dat ik de body butter papaya erg lekker vind, ik heb hem nu al bijna een half jaar in gebruik en de pot is bijna leeg. Ze heeft dus iemand een nieuwe laten halen als cadeau super leuk, nu weet ik alleen niet wat ik moet gaan halen met mijn 5 euro korting die ik als body shop member heb gehad voor mijn verjaardag.. Want ik heb nog een lotion staan en zeep heb ik ook nog genoeg, misschien weer een nagellakje die van the body shop zijn altijd erg fijn!
 

Het misschien wel leuke cadeau is de ring die ik van mij. Moeder en lieve stiefvader heb gehad. Deze buddha to buddha ring. Om eerlijk te zijn toen de ringen net uitkwamen vond ik het echt niks, grote lompe mannen ringen vond ik het vooral. Ondertussen zijn er ook dunne modellen van te koop. Ik zag een aantal maanden geleden eentje die ik erg leuk vond. Toen mijn moeder de ring voor mij ging halen was dit de dunste deze nam me moeder toen voor mij mee. Ik vind het alleen wel vervelend dat je er niet mee mag slapen en douche.

Van een andere vriendin kreeg ik deze Letter banner, Ze had het bij een hoop bloggers gezien en vond het echt iets voor mij. Ik ben echt super blij met dit cadeau, al ben ik nog niet helemaal uit hoe ik hem wil gebruiken en waar ik hem ga hangen.

Outfit

Ik heb mijn haar gekruld mijn mijn stijltang. Dit was voor het eerst en ik ben blij met het resultaat. Natuurlijk heb ik wel een aantal keer geoefend van te voren voor het me lukte een krul te maken. Waar me kleding vandaan komt staat hier onder inclusief prijs, wanneer ik deze nog weet natuurlijk.

Jurk – New Yorker – 9,95

Schoenen – Primark – 15,00

Ketting – Imenso

armband – pandora

3 gedachtes over “Top dag! ~ Outfit

Geef een reactie

