Packing list ~ Zomervakantie

Je hebt het vast al door, langzaam komt kwik boven de 20 graden. De vakantie komt steeds dichter in de buurt en op school hoef je steeds minder te doen. De laatste lootjes tot de zomervakantie. Zelf heb ik al bijna vakantie. Ik hoef nu al niet naar lessen die ik al voldoende heb afgrond. Ik hoef alleen nog een aantal dagen stage te lopen. Volgende week is er toets week voor herkansers. Gelukkig hoef ik die week alleen mijn portfolio gesprek te voeren. Veder ben ik vrij en in de stage week hoef ik maar 1 dag stage te lopen. Omdat ik extra uren heb gemaakt. Dus hoef ik misschien nog maar 6 dagen naar school in de komende 4 weken. Hier door ben ik wel helemaal in de zomer stemming en daarom vandaag een artikel over wat ik inpak deze zomer.

Ik ga een week naar Frankrijk en daar voor zal ik een lijstje gaan maken.

Kleding 

Tops

Korte mouwen

Tank tops

Lange mouwen

Trui

Vestje

BH’s

Pants

Korte broek (1x spijker, 1x geel, 1x wit, 1x donkerblauw)

Lange broek

Harmerbroek

Onderbroeken

Skirt

Maxi rok zwart

Basic rokje (zwart&grijs)

Dress

Zwarte maxi jurk

Zwarte korte jurk

Roze jurk

Shoes

Birkenstock

Sandaaltjes

Nike air

Slippers

Sieraden

Ring

Ketting

Oorbellen

Accessoires

Strandtas

Toilettas

Schouder tasje 

Beauty

Zonnebrand factor 20

Shampoo

Conditioner

Zeep

Scheermes

Scheerschuim 

Nachtcrème

Aftersun

Body butter

Deo

Stijltang

Föhn

Extra

Handdoeken

Strandhanddoek

Strandbal

Luchtbed

Speakers

Ipod

Telefoon

Leesvoer (magazines & leesboeken)

Oortjes

Opladers

fotocamera

Hopelijk heb ik nu alles op een rijtje voor een geslaagde vakantie. Ik weet nog niet of ik in die week berichten zal plaatsen. Maar dat zien jullie tegen die tijd. Wat is er voor jou onmisbaar op vakantie?

Liefs,

2 gedachtes over “Packing list ~ Zomervakantie

Geef een reactie

