Tag: 3 facts

Misschien ken je het programma wel van Linda de Mol, weet ik veel. Daar bij word er een kennismaak ronde gedaan met de bekende Nederlanders. Er komen dan 3 vaak rare feiten in beeld die ze één voor één mogen toe lichten. Nou leek mij dat ook leuk om te doen en zo ontstond deze TAG 3 facts. Veel plezier met lezen!

Nachtmerries met heksen

Jullie kennen vast wel het programma klokhuis. Vroeger was dit ook al op tv. Ik keek dit wel eens tot er op een dag een aflevering kwam over heksen. Ze hadden toen een filmpje gemaakt over kinderen die langs een huis gingen en verdwenen. Na dat ik deze aflevering had gezien ´s avond en ik daarna naar bed ging heb ik meerde malen nachtmerries gehad. Ik zal dat nooit meer vergeten. Nu weet ik natuurlijk dat heksen niet bestaan maar toen ben ik er echt doods bang voor geweest. Helaas kan ik de aflevering nu niet meer vinden.

Shop verslaafd

Ik denk het serieus, ik word al sowieso alleen blij door te shoppen. Maar ik heb ook een soort dwang altijd wel iets te kopen. Soms vind ik bepaalde dingen niet eens echt leuk genoeg. Of koop ik dingen die niet nodig zijn, dit kan een hele vervelende eigenschap zijn. Toch kan ik het nog wel enigszins in de hand houden. Want zodra ik merk dat me geld op begint te raken stop ik ook met kopen. Nog een klein probleempje nu, de h&m in delft is verbouwd en ze verkopen nu veel leuke kleding en ze zijn groter geworden. Dus dit zal nog een gevaren puntje worden als ik de stad in ga. Oeps…

De meest grootste dromen en toekomst plannen

Zo een hele mond vol, maar ja het is wel iets van mij wat best apart is. Ik ben 17 jaar, ik doe net één jaar een opleiding handel. Maar in mijn hoofd droom ik al van vakantie huizen in andere landen. Een huis met een eigen vleugel voor mijn tegen die tijd gepensioneerde moeder en een andere voor mijn vader. Oh en natuurlijk een eigen vleugel voor mij zelf. Natuurlijk komt dat geld niet zomaar uit de boom vallen. Mijn toekomst plannen zoude namelijk moeten zorgen voor al dat geld. Gelukkig laten mijn ouders me lekker dromen en uitleven. Ik heb hier door namelijk wel een mooie motivatie om naar school te gaan en straks te gaan werken. Al laten ze soms ook weten dat ik niet moet verwachten dat al mijn dromen uit zullen komen. Maar we gaan het zien.

Hopelijk vond je deze tag leuk, wil je hem zelf nou ook doen? Dat mag hoor! Zet dan ook een linkje hier onder dan lees ik ook die van jou!

Liefs,

Een gedachte over “Tag: 3 facts

Geef een reactie

