New In: The Sims 3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eindelijk na 4 jaar heb ik de Sims gekocht. Op advies van andere heb ik gekozen voor sims3. Bij intertoys kocht ik hem met korting voor 29,99. En vandaag leek het me leuk om jullie te vertellen over mijn eerste indruk. Ik vond namelijk dat het downloaden best snel ging. Uiteindelijk koste het me ander half tot twee uur tot ik kon spelen. Maar dan heb ik wel drie spellen gedownload. En online gratis spullen gedownload en alle updates uitgevoerd.

Ik wilde als graag sims sinds ik in de brugklas zat, ik heb wel eens sims gehad maar dat was voor de wii en daar kan je toch minder mee dan op de pc. Maar nu heb ik eindelijk de pc game. Ik ga jullie dus nu laten zien hoe ik ben begonnen met mijn spel!
2015-06-16 18.39.40

Dit is de familie die ik heb gemaakt familie Schouten. Bestaande uit een goed kok als moeder, handige vader die beide erg familie gericht zijn. met een puber zoon & dochter en nog een jongere zoon. Hun ambitie is het stichten van een groot gezin.

Ook hebben we al de eerste verjaardag gevierd, maar helaas wonen we wel in een wat klein huisje voor ons alle. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik moet verhuizen maar dat komt nog wel, eerst gaan we even sparen zodat er een heel mooi huisje kan worden gebouwd.

Screenshot-3

Hier zie je dat we de verjaardag van de jongste aan het vieren zijn. Zoals je ziet stelt het huis niet veel voor.

Speel jij ook sims 3?

Liefs,

Een gedachte over “New In: The Sims 3

Geef een reactie

