Mijn favoriete van het moment!

Het leek mij leuk jullie mijn lievelingsliedje van het moment te delen. Natuurlijk zijn er op het moment meer dingen waar ik dol op ben. Vandaar een leuk artikel over mijn favoriete van het moment. Als jullie het leuk vinden zal ik later misschien een soort gelijk artikel maken met andere favoriete! 

Muziek

Momenteel luister ik vaak muziek via Spotify en laatst kwam ik dit geweldige nummer tegen. Al heb ik geen idee waar het over gaat ik vind hem super!

Nicky Jam y Enrique Iglesias El Perdón

Kleding

Momenteel ben ik echt helemaal blij met mijn nieuwe jas. Hij is licht roze en ik heb hem afgelopen week nog gekocht. Binnenkort komt hij ook nog langs in mijn Shoplog. Dus als je benieuwd bent waar hij vandaan komt moet je even me blog in de gaten houden. Het is een lichtroze waterval-jas.

2015-06-18 14.54.512015-06-18 14.55.05

Game

Zoals jullie in een vorig artikel konden lezen heb ik pas de sims 3 aan geschaft. Zoals je nu al kunt verwachten het is enorm verslavend en zeker mijn favoriet momenteel!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Drinken

De laatste tijd ben ik echt dol op ijsthee, ijsthee is iets wat ik vroeger vooral in het buitenland dronk omdat ik vroeger nog niet zo veel cola mocht drinken. Dus het is echt iets wat ik alleen in de zomer drink. Om eerlijk te zijn vind ik dan wel de echte lipton icetea het lekkerste. In frankrijk hebben ze ook lekkere perzik ijsthee, maar dat is na twee weken vaak weer 50 weken het wachten waard haha.

Geef een reactie

