TAG: I LOVE SUMMER

Uit gebrek aan inspiratie heb ik voor vandaag maar weer eens een tag. Dit keer eentje van een andere blogger overgenomen. Namelijk Vera Camilla, ik ben echt een fan van haar blog. Ken je haar nog niet klik dan even hier. Ze had een leuke zomerse tag op haar blog en deze leek mij ook wel leuk om te doen. Hij is dan wel al twee jaar oud maar toch vind ik het leuk om te doen.

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Umh.. Moeilijk zomer is eigenlijk de enige periode dat ik veel gebruik maak van nagellak en ik probeer dan eigenlijk al mijn kleurtjes wel uit. Maar mijn favorite is dan wel mijn nagellak van The Body Shop. Een mooie roze kleur voor op me teennagels maar ook me vingernagels (?) mogen die kleur hebben.

2014-10-22 11.18.30

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

Ik denk dat dit een vraag is die ik niet kan beoordelen, ik heb namelijk maar één lipstick. En die is eigenlijk gewoon te fel. Daarom ga ik denk maar voor rood. Baby lips rood, ik heb veel last van droge lippen en baby lips is echt mijn favoriete product.

Laat je favoriete zomerjurkje zien.

Ik denk dat ik er twee heb, mijn roze jurkje van vorig jaar vind ik nog steeds ontzettend leuk. Dit jaar heb ik maar een nieuw jurkje gekocht en dat is een zwarte lange. Dus ik denk dat de onderste twee mijn lievelingsjurken zijn voor de zomer. Tenminste tot nu toe ik heb nog niks anders gespot.

2015-06-07 21.15.39 IMG_7763

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Misschien wat simpel maar ik denk me zonnebril en een haar elastiekje om me pols.

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Maxi dresses vind ik echt super, al die mooie zomer hoedjes vind ik ook super al heb zelf nog geen leuke gevonden. Ook de waterval jassen vind ik een super leuke trend!

2015-06-18 14.54.51 2015-06-18 14.55.05

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?

Ik ben niet zo’n kaarsen fan, ik heb wel nog een winter geurkaars op me kamer staan met kaneel. Zomers is die niet. Ooh en ik haat echt citroen en cocos dus dat zal ook niet mijn geur zijn. Kaarsen is voor mij niet echt iets zomers, eerder iets voor de winter.

Wat is je favoriete body spray en parfum?

Ik ben echt dol op mijn body mist van Victoria secret. Midnight exotics en zoals je kan zien is die bijna leeg, binnenkort maar even een nieuwe scoren dus!

2015-06-25 15.07.18

Hoe is waar jij woont zomers het weer?

Momenteel, heerlijk. Komende week voorspellen ze een hitte golf dus kom maar op!

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

Zonnen, gezellige mensen, ijsjes & lange dagen.

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Ik ga een week naar Frankrijk naar een camping waar me vriendin twee weken staat. Ook ga ik naar Duitsland, Europa park een aantal dagen. En waarschijnlijk nog een aantal leuke uitstapjes in Nederland.

Ik wens jullie een fijne vakantie!

Liefs,

Ben je nou benieuwd naar de Tag van vera camilla? Klik dan hier.

Een gedachte over “TAG: I LOVE SUMMER

Geef een reactie

