Mijn eigen alval race? #2

Een tijdje geleden in dit artikel verteld dat ik bezig was met afvallen en dat ik jullie op de hoogte zou houden. Natuurlijk hou ik me aan mijn belofte en laat ik jullie nu een mooi bereikt doel zien.

Ik weeg nu op 27-06-16 7.00, 79.4 Kg echt super! Ik ben super blij, ik zorg alleen dat ik niet zo veel eet dat ik echt vol zit. ik voed me alleen met me ontbijt en/of lunch en me avond eten maar iki prop me niet meer vol. Ik eet zelfs af en toe nog snoepjes.

Zoals jullie in mijn vorige artikel konden lezen is dit iets waar ik al een langere tijd mee bezig ben en ik ben dan al heel blij wat ik tot nu toe bereikt heb.

Nieuw doel

Natuurlijk heb ik nu mijn eerste doel bereikt, onder de 80 kg komen. Nou word mijn volgende doel om er nog twee kilo af te krijgen. Dat is voor mij voor dit jaar voldoende. Mocht ik dit doel nou eerder bereiken kan ik altijd nog een paar kilo af vallen. Ik wil het gewoon op een rustig tempo doen. Zodat ik ook langer geniet van het resultaat, snel afvallen leverde bij mij nooit iets op na een aantal dagen was ik weer terug bij af.

Liefs,

5 gedachtes over “Mijn eigen alval race? #2

    • fashion Creatures zegt:

      Leuk dat je geïnteresseerd bent! Een artikel zal ik momenteel niet schrijven. Ik laat me zelf gewoon zoals ik ben. Ik probeer allert te zijn maar mijn gewicht schonmeld zo snel en momenteel kan ik ook niks bijhouden want de weegschaal is stuk haha.. In elk geval ik waardeer me zelf zoals ik ben en ben niet persee meer bezig met afvallen liefs,

      Like

Geef een reactie

