Action Shoplog

2015-06-26 14.23.08 - kopie

Vorige week ben in even naar de Action geweest. Ik heb hier een aantal leuke spulletjes gekocht, maar omdat het niet zo heel veel is heb ik dit keer geen video maar een artikel over mijn leuke nieuwe spullen. Zo heb ik onder andere een power bank gekocht, een concealer en een kussentje. Het kussentje dat ik heb gekocht is het witte kussentje hier boven. Hij is wit met grijze tekst. Zoals je ziet zijn mijn andere kussens roze en mijn muur is roze. Zelf ben ik de kleur keuze een beetje zat en van de winter ga ik dan ook de muur een andere kleur geven en ga ik het roze een beetje uit mijn kamer halen. later zullen jullie hier nog een artikel over lezen. Als alles af is zal ik namelijk nog een before and after artikel schrijven.ย 

2015-06-26 14.23.11 - kopie

Het kussentje koste 4,49 euro.

2015-06-26 14.23.23 - kopie

Ook kocht ik een XL back up batterij of ook wel een powerbank genoemd met een snoertje. Ik wilde al een langere tijd een langer snoertje voor me oplader helaas was dit snoertje niet heel veel langer dan de apple snoertjes. Het snoertje koste 1.49 euro. De powerbank heeft twee usb ingangen wat ik erg handig vind en nog meer handige dingen. Ik schrijf daarom een review over de powerbank in een ander artikel die verschijnt binnenkort! De powerbank was 12.95 euro.


2015-06-26 15.23.32

Als laatste was ik nog wat tussen de make-up aan het neuzen, hier vond in deze concealer. Om eerlijk te zijn is dit mijn eerste consealer. Maar tot nu toe vind ik hem prima werken. Als je benieuwd bent naar mijn veder mening moet je even geduld hebben. Ook over dit product vind je binnenkort een review. De consealer was 59 cent.

Welk product vind jij het leukste?

Liefs,

4 gedachtes over “Action Shoplog

Geef een reactie

