kleine verwennerij

Zoals ik in dit artikel schreef heb ik een doel behaald en bij een doel hoort een beloning vind ik zelf. En omdat ik nog een bon had van 5 euro van me verjaardag heb ik deze gebruikt bij het aanschaffen van mijn beloning. Ik ging naar de body shop om wat lekker dingen te halen. Omdat er sale was heb ik uiteindelijk iets meer meegenomen dat ik voor op stap ging. Ik zou namelijk alleen een scrub halen omdat ik die niet meer had. Uiteindelijk kwam ik met een heel tasje thuis en leek me het leuk dit met jullie te delen.

2015-06-30 10.27.24

Allereerst heb ik deze heerlijke zeep, met raspberry geur. Hij is heerlijk zoet maar ook een beetje zacht van geur. Een echte verwenning voor onder de douche. Ik betaalde hier voor in de sale 3,50.

2015-06-30 10.26.48

Vervolgens heb ik nog een blueberry scrub, als je uit de pot ruikt is die heel sterk maar hij is onder de douche de zelfde geur als de body butter vertelde de verkoopster mij. Deze pot is in de sale 7,50.

2015-06-30 10.27.16

Als laatste heb ik nog dit kleine body butter potje, hij is niet heel zoet en geeft een vrouwlijke geur af. Ik heb een klein potje genomen omdat k net een nieuwe grote pot heb gehad voor mijn verjaardag. Dit kleine potje is normaal 6 euro en nu 3 euro.

Ik heb uiteindelijk 14 euro moeten betalen en daar ging mijn 5 euro korting nog van af. Dus betaalde ik 9 euro voor deze dingen. Dat vond ik zeker een leuk prijsje!

Liefs,

4 gedachtes over “kleine verwennerij

Geef een reactie

