Review – XL back up Battery action

2015-06-26 14.23.23 - kopie

Zoals jullie in een eerder artikel konden lezen ben ik een tijdje geleden in de action geweest waar ik enkele leuke dingen heb gekocht. Onder andere kocht ik bij de action een powerbank. Iets waar ik al een tijdje naar op zoek was. Nou is het kwalititeit van winkels zoals action niet altijd helemaal 100% dus leek het mij handig een review te schrijven. Mochten jullie ook opzoek zijn naar een powerbank voor je telefoon. 

2015-06-26 14.32.08

Ik gebruik de powerbank voor mijn iphone 5. Ook heb ik er nog een snoertje bij gekocht om op te laden.2015-06-30 09.13.55Er zitten 4 lampjes in waar mee je kan zien of je powerbank nog vol zit. ร‰รฉn lampje is 25%, twee lampjes is 50%, drie lampjes is 75% en vier lampjes is 100%. Zo weet je altijd of je nog moet opladen voor je de volgende dag op stap gaat.

2015-06-30 09.14.192015-06-30 09.14.24

De powerbank heeft ook nog een super handige zaklamp mocht je nog iets zoeken in je thuis of het donker zijn als je je telefoon wilt opladen. De powerbank is verkrijgbaar in verschillende kleuren maar mij leek roze wel leuk. De powerbank kost 12,95 en werkt naar mijn idee prima! Zelf heb ik nu twee keer me telefoon er mee opgeladen. De eerste keer ging echt super alleen de tweede keer stopte hij steeds met opladen. Waarschijnlijk door het snoer. Me telefoon gaf ook een melding dat het geen geschikte aansluiting was.

Liefs,

3 gedachtes over “Review – XL back up Battery action

  1. fienrijff zegt:

    Hoi, super handig artikel! Ik heb hem gisteren ook gekocht en wij hebben er nu 2 telefoons mee opgeladen.. alleen nu blijft mijn powerbank knipperen.. en natuurlijk heb ik de gebruiksaanwijzing weggegooit.. weet jij wat het betekent als hij blijft knipperen? Ik heb hem tussendoor wel opgeladen ๐Ÿ™‚

    Liked by 1 persoon

    • fashion Creatures zegt:

      Fijn om te kezen dat je me artikel bruikbaar vind. Niet zo handig om hem weg te gooien. Gelukkig heb ik hem uitgebreid gelezen naja uitgebreid, ik heb me ogen er snel opgeworpen. Je moest voor gebruik hem eerst 10 uur lang opladen. Dan zijn alle 4 de lampjes vol en kan je er gebruik van maken. Dus ik zal voor nu proberen hem eerst even een lange dag op te laten en dan even t aan uit knopje indrukken. Veder heb ik geen idee wat je nog kan doen. Neem anders even contact op per mail dan zal ik de gebruiksaanwijzing opzoeken en mailen.

      Liefs,

      Mail: fashioncreatures@gmail.com

      Like

Geef een reactie

