New in: denver action cam

2015-07-02 18.07.06

Het is nu al een maand geleden dat ik jarig was maar mijn vader had nog niet de tijd gehad om een cadeautje te verzinnen of te halen. Maar dat maakt me helemaal niks uit, nu ik namelijk mijn cadeautje heb gehad. Ik heb namelijk een Action camera gehad. Voor wie niet weet wat ik bedoel, dat is een camera zoals een Gopro. Alleen heb ik dan een goedkopere versie omdat ik het zonde vind zoveel geld aan een camera te geven. Later als ik de camera meer zal gaan gebruiken en deze aan vervanging toe ik zal ik wel een echte Gopro willen aanschaffen. Tot die tijd ben ik ontzettend blij en ga ik heel veel gebruik maken van mijn Denver AC-5000W MK2. 2015-07-02 18.07.37 2015-07-02 18.08.04

De camera bevat een waterdichte hoes tot 45/55 meter diepte. Dit gaat echt spectaculaire beelden opleveren! dat weet ik zeker ik kan ook echt niet wachten tot we op vakantie gaan en in in het zwembad met mijn vriendin kan filmen!

2015-07-02 18.10.31

Ook ondekte ik zojuist dat er nog een hoes is voor de camera als je op andere momenten wilt filmen. Er zit namelijk in de camera zelf geen bevestiging, maar dat kan dus met dit hoesje. Veder zit er namelijk ook nog een afstandsbediening, helm bevestiging, stuurbevestiging en zuignap bevestiging bij. Zo kan ik in atracties filmen maar ook als ik ga skieeën kanoën of iets anders leuk. Nu niet denken dat ik heel sportief ben hoor maar ja ik heb er allemaal wel ervaring mee dankzij mijn vader.

2015-07-02 18.11.13

De camera heb ik online besteld en koste exclusief SD-kaart 69,99 en werkt prima! Er zitten een hoop tributen bij en er zit een wifi funktie op de camera, hier mee kan ik hem met mijn telefoon koppelen en kan ik op mijn telefoon zien wat ik film of fotografeer. Helaas heb ik hem alleen kunnen uittesten in het zwembad en zijn daar geen goede beelden uit gekomen. Dus jullie moeten nog even geduld hebben!

Liefs,

Een gedachte over “New in: denver action cam

Geef een reactie

