Review – Action concealer stick

2015-06-26 15.23.32

Zoals ik al eerder heb gemeld ben ik een tijdje geleden bij de action geweest, hier heb ik deze concealer stick gekocht van max & more. Zoals ik in mijn vorige artikel liet weten is dit mijn eerste concealer. Ik zal dus wat meer mijn eerste ikdruk kunnen geven dan echte vergelijkingen met andere concealers.

In de winkel had ik natuurlijk niet de mogenlijkheid om de kleur uit te testen maar de kleur is volgens mij wel goed. De donkere vlekken onder mijn ogen gaan gemakkelijk weg, ondanks dat ik geen kwast heb en het met me vinger een beetje veeg en dep vind in hem goed dekken. Ook heb ik de donkerrode vlekken naast mijn neus weg kunnen toveren met de concealer.

2015-06-26 15.24.11

Ik ga er wel van uit dat andere consealers nog beter zullen dekken dan deze. Maar voor een eerste consealer vind ik het een leuk prijsje en een fijn product. De consealer kost 59 cent dus daar voor is het zeker de moeite waard.

2015-06-26 15.24.26

pluspunten:

– Lage prijs

– Redelijke veel pigment

– voelt niet vet aan

Minpunten:

– Meerdere lagen nodig voor goede dekking

Liefs,

3 gedachtes over “Review – Action concealer stick

Geef een reactie

